آخرین خبر از بازگشت ستاره جنجالی پرسپولیس به ایران

به گزارش مجله باهام، درحالی که اخبار ضد و نقیضی درخصوص بازگشت رادوشویچ به ایران به گوش می رسد، اما رئیس هیات مدیره پرسپولیس به دنبال تعامل برای بازگشت رادوشویچ است.

آخرین خبر از بازگشت ستاره جنجالی پرسپولیس به ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالیکه خبر های ضد و نقیضی از بازگشت یا عدم بازگشت رادوشویچ به پرسپولیس منتشر می شود، خبر هایی به گوش رسیده که انگار رییس هیات مدیره قرمز ها در کوشش است تا رضایت دروازه بان کروات این تیم را برای بازگشت به تمرینات جلب کند.

بوژیدار رادوشوویچ گلر کروات پرسپولیس که یکی از باسابقه ترین بازیکنان خارجی این باشگاه هم محسوب می شود، بعد از تعطیلی لیگ و سفر به کشورش، به دلیل آنچه که عدم تعهد باشگاه نسبت به مطالباتش عنوان شده، از بازگشت به تهران خودداری نموده است. باشگاه پرسپولیس با دعوت از مدیربرنامه این دروازه بان کروات، خواستار حل مشکل رادوشویچ و آنالیز شرایط ادامه همکاری بین طرفین شده است گویا جدا از مسائل اقتصادی و اختلاف حسابی که رادو با پرسپولیس دارد او از برخورد یکی از مدیران باشگاه دل خوشی ندارد و به همین دلیل، فعلا راضی به بازگشت به ایران نشده است.

پس از مسائل به وجود آمده میان باشگاه پرسپولیس و رادو حالا خبر رسیده رئیس هیات مدیره پرسپولیس به دنبال حل این مشکل است. مجید صدری در این باره گفته است: ان شاءلله با تعاملی که انجام می دهیم رادو به زودی برمی شود و به تیم ملحق می شود.

بوژیدار رادوشوویچ که در کرواسی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می نماید، در آخرین نامه خود پرسپولیس را تهدید نموده که اگر به جامانده مطالباتش از فصل قبل (صد هزار دلار) و همچنین آپشن 18 هزار دلاری موجود در قراردادش را دریافت نکند، قراردادش با پرسپولیس را فسخ خواهد نمود و حالا باید دید رئیس هیات مدیره این باشگاه می تواند این دروازه بان کروات را به ایران برگرداند یا نه.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1795

به "آخرین خبر از بازگشت ستاره جنجالی پرسپولیس به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر از بازگشت ستاره جنجالی پرسپولیس به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید