خبرنگاران کاظمی: استراماچونی نیاید، سعادتمند باید جوابگوی طرفداران باشد

به گزارش مجله باهام، تهران- خبرنگاران- پیشکسوت استقلال گفت: نمی دانم احمد سعادتمند بر چه اساسی حضور استراماچونی را مطرح نموده، اما اگر نتواند این قول را عملی کند باید جوابگوی طرفداران باشد.

خبرنگاران کاظمی: استراماچونی نیاید، سعادتمند باید جوابگوی طرفداران باشد

حسین کاظمی با تجربه سال ها حضور در استقلال از شرایط این روزهای تیم سابقش حرف می زند که با حاشیه های زیادی دست و پنجه نرم می نماید و در مشهد جام را به تراکتور هدیه داد.

او روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران مواردی را مطرح نمود که مشروح آنرا در زیر می خوانیم.

قهرمانی جام حذفی در یک قدمی استقلال بود اما این اتفاق رخ نداد؟

شانس عظیمی را استقلال از دست داد و در این راه عوامل زیادی دخیل بود که باعث شد شادی طرفداران به یک نا امیدی تبدیل گردد.

این نا امیدی را چه کسانی رقم زدند؟

به هر حال حاشیه هایی پیش از بازی شکل گرفت که باعث شد تا استقلال با روحیه ای پایین پا به میدان مسابقه بگذارد. همه کسانی که ملاقات استقلال و تراکتور را تماشا کردند به یک مساله مهم اذعان داشتند.

چه مساله ای؟

استقلال انگار در نیمه اول در زمین حضور نداشت، بازیکنان تمرکز روحی و روانی نداشتند، کاملا معین بود که اتفاقات حاشیه ای پیش از بازی انرژی آنها را تخلیه نموده است. اتفاقات 45 دقیقه اول را دوباره مرور کنید.

رفتاری که استقلالی ها پیش از این بازی انجام دادند خودزنی عظیم نبود؟

بود. باید این مساله با کدخدا منشی حل می شد. متاسفانه در اتفاقاتی که پیش از بازی رخ داد تنها چیزی که در نظر گرفته نشد طرفداران بود. ما مدام از این حرف می زنیم که طرفداران سرمایه های اصلی باشگاه هستند و به خاطر آنها دست به هر کاری می زنیم ولی پای عمل که می رسد بر عکس عمل می نمایند.

فرهاد مجیدی می توانست زمان بهتری را برای استعفا انتخاب کند، این را قبول دارید؟

به هر حال او تصمیم گرفت این کار را انجام دهد و باید از خودش بپرسید که چرا در آن مقطع زمانی کناره گیری کرد.

احمد سعادتمند هم به سرمربی پیش از بازی اولتیماتوم داد، تنها جنگی را شروع کردند که در انتها دودش به چشم استقلال رفت؟

زمان خیلی از چیزها را معین خواهد نمود و همه متوجه خواهند شد که چه کسانی باعث شدند قهرمانی از دست استقلال برود.

استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل سرمربی روبروست، چه کسی در این شرایط بحرانی باید راهنمایی آبی پوشان را بر عهده بگیرد؟

به هر حال هر مربی ریسک نمی نماید که بخواهد راهنمایی استقلال را برای چند مسابقه بر عهده بگیرد و در این مقطع حساس باید کسی مسوولیت فنی تیم را قبول کند که استقلال و بازیکنانش را به خوبی بشناسد و بتواند در شرایط بحرانی برای این تیم مفید واقع گردد.

بعید به نظر می رسد با این حواشی که وجود دارد استقلال در آسیا بتواند به موفقیت برسد؟

همه چیز در لیگ ایران برای استقلال به انتها رسیده است و بعید به نظر می رسد با این شرایطی که آبی پوشان درگیر آن هستند بتوانند به موفقیت برسند. باید استقلال را برای آینده ساخت.

از جابجایی باشگاه استقلال اخبار خوبی به گوش نمی رسد، بازیکنانی قرار است به خدمت گرفته شوند که درجه چندم هستند.

به هر حال استقلال تیم عظیمی است و به بازیکن عظیم احتیاج دارد. باید بازیکنانی به عضویت این تیم درآیند که بتوانند به آبی پوشان یاری نمایند نه اینکه بیایند و فقط لیست را پر نمایند. در شرایطی که پرسپولیس بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است انتظارات طرفداران استقلال این است آبی پوشان نیز نفرات صاحب نامی را جذب نمایند. استقلال جای فوتبالیست های درجه اول است.

مدیر عامل استقلال صحبت از بازگشت استراماچونی نموده است، او می تواند این وعده عظیم را عملی کند یا شو تبلیغاتی برای آرام کردن طرفداران است؟

اگر بتواند این کار را انجام دهند که اتفاق عظیمی را برای استقلال رقم زده اند اما با توجه به مصاحبه هایی که مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام داده اند بعید است چنین انتقالی صورت بگیرد. نمی دانم احمد سعادتمند بر اساس چه ادله ای صحبت از حضور استراماچونی در استقلال نموده است اما اگر او نتواند این قول را عملی کند باید جوابگوی طرفداران باشد و بداند ماه هیچ وقت پشت ابر نمی ماند.

در بازگشت استقلال به تهران درگیری هایی در فرودگاه بین طرفداران و بعضی از بازیکنان استقلال شکل گرفت، نظرت درباره این اتفاقات چیست؟

طرفداران استقلال چند سال است دستشان از دریافت جام کوتاه مانده و حق دارند از ناکامی های استقلال شاکی و ناراحت باشند. این اتفاقات قابل پیش بینی بود و وظیفه سرمربی است که با پیش بینی تمام این مسائل تهمیدات لازم را در نظر بگیرد تا بازیکنان بدون حواشی به تهران بازگردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1313

به "خبرنگاران کاظمی: استراماچونی نیاید، سعادتمند باید جوابگوی طرفداران باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاظمی: استراماچونی نیاید، سعادتمند باید جوابگوی طرفداران باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید