آزادی: پدر و مادرم اذیت شدند، تصمیم به جدایی گرفتم، به تیمی می روم که پیشرفت کنم

به گزارش مجله باهام، بازیکن فصل گذشته تیم تراکتور تبریز گفت که میخواهد تیمی را انتخاب کند که به پیشرفتش در فوتبال منجر گردد.

آزادی: پدر و مادرم اذیت شدند، تصمیم به جدایی گرفتم، به تیمی می روم که پیشرفت کنم

محمدرضا آزادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اینکه چرا تصمیم به جدایی از تراکتور گرفت، گفت: از تیم نونهالان برای تراکتور بازی کردم و در مجموع 10 سال در این تیم بودم. از این 10 سال به مدت چهار سال هم در خدمت تیم بزرگسالان بودم. تراکتور را همچنان دوست دارم و خیلی از بازیکنان دوست دارند در این تیم فوتبال بازی نمایند. با این حال بعضی اتفاقات باعث شد از این تیم جدا شوم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی ادامه داد: اواخر سال گذشته خیلی اذیت شدم و بعضی از تماشاگرنماها به من فحاشی می کردند. هدف آنها ایجاد حاشیه برای من و تیم بود. در آن برهه مادرم مریض شد و ناراحتی قلبی پیدا کرد و من هم دوست نداشتم بیشتر از این اذیت گردد. حساب طرفداران واقعی تراکتور از این افراد جدا است و من همواره ارتباط خوبی با آنها داشتم. بعضی دنبال مسائل دیگر بودند و می خواستند حاشیه درست نمایند تا تیم قهرمان جام حذفی نگردد ولی خوشبختانه به هدفشان نرسیدند. پدر و مادرم اذیت شدند و خانواده برای من خیلی مهمتر از فوتبال است؛ به همین دلیل تصمیم به جدایی گرفتم.

آزادی در موردو وضعیتش برای فصل بعد اظهار داشت: چند تیم با من صحبت نموده اند و پیشنهاد اروپایی هم دارم ولی هنوز تصمیم نگرفته ام. تا چند روز دیگر وضعیتم معین می گردد، من به تیمی می روم که بتوانم بازی و پیشرفت کنم. سعی می کنم یک انتخاب خوب انجام دهم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1372

به "آزادی: پدر و مادرم اذیت شدند، تصمیم به جدایی گرفتم، به تیمی می روم که پیشرفت کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادی: پدر و مادرم اذیت شدند، تصمیم به جدایی گرفتم، به تیمی می روم که پیشرفت کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید