اتوبوس های خودران از فردا در سنگاپور مسافرگیری می نمایند

به گزارش مجله باهام، اتوبوس های خودران بعد از یک سال مطالعه و انجام آنالیز های آزمایشی مختلف از فردا مسافرگیری را در کشور سنگاپور شروع می نمایند.

اتوبوس های خودران از فردا در سنگاپور مسافرگیری می نمایند

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از زددی نت، اتوبوس های خودران بعد از یک سال مطالعه و انجام آنالیز های آزمایشی مختلف از فردا مسافرگیری را در کشور سنگاپور شروع می نمایند. در جریان آخرین آنالیز های آزمایشی این اتوبوس ها به مدت 1.5 ماه در جاده های مختلف سنگاپور مورد آزمایش نهاده شدند و نقاط ضعف و قوت آنها در دانشگاه ملی سنگاپور نیز مورد آنالیز نهاده شد.

قرار است یک شرکت حمل و نقل محلی به نام کامفورت دلگرو این اتوبوس های خودران را که ان یو اسمارت نام دارند مورد استفاده قرار دهد. هر یک از این اتوبوس ها می توانند تا 12 مسافر را در خود جای دهند و قرار است در اولین مرحله مسافران خود را در جهتهای 1.6 کیلومتری جابجا نمایند.

این اتوبوس ها هر 20 دقیقه یک بار مسافران را در جهت از قبل معین شده جابجا می نمایند و در صورت استقبال مدت زمان فعالیت آنها افزایش می یابد. در حال حاضر مدت زمان فعالیت اتوبوس های یادشده از ساعت 10:20 دقیقه صبح شروع شده و تا ساعت 3:20 دقیقه بعد از ظهر ادامه می یابد.

اتوبوس یادشده در هوای بارانی قادر به فعالیت نیست ولی برای صادرات آن به 26 کشور دنیا برنامه ریزی شده و تا به حال 320 هزار مسافر توسط این اتوبوس در جهتهایی مجموعا 600 هزار کیلومتری جابجا شده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 243

به "اتوبوس های خودران از فردا در سنگاپور مسافرگیری می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتوبوس های خودران از فردا در سنگاپور مسافرگیری می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید