افشین قطبی: فوتبال ایران می تواند عیار خود را نشان دهد

به گزارش مجله باهام، افشین قطبی در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت: ایران می تواند با صعود به مرحله حذفی در جام جهانی 2022 قطر تاریخ ساز گردد.

افشین قطبی: فوتبال ایران می تواند عیار خود را نشان دهد

افشین قطبی در مورد حواشی تیم ملی و برکناری اسکوچیچ گفت: اهمیت جام جهانی در مقیاس جهانی و از نظر غرور ملی بر فوریت این تصمیم اضافه کرد. به خصوص اینکه بازی در جام جهانی با تیم های انگلیس و آمریکا اهمیت سیاسی پیدا نموده است.

وی ادامه داد: در حالی که ایران به راحتی به جام جهانی راه یافت، عملکرد و نتایج ضعیف مقابل حریفان قدرتمندی مثل کره جنوبی و الجزایر باعث شده تا طرفداران و بازیکنان کلیدی اعتماد خود را به مربی از دست بدهند.

آسوشیتدپرس نوشت که ایران در 5 دوره قبلی نتوانسته راهی مرحله حذفی گردد، ولی قطبی مدعی است که تیم ملی فوتبال به مانند قدرت والیبال، عیار خود خود را نشان دهد.

سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان گفت: گروه ایران، گروه سختی است، ولی ایران می تواند به مرحله حذفی راه پیدا کند اگر تصمیمات درست اتخاد گردد.

آسوشیتدپرس در مورد جانشین اسکوچیچ نیز مدعی شد که گزینه ایرانی روی نیمکت تیم ملی کشورمان خواهد داشت.

این رسانه نوشت: کاپیتان سابق ایران، جواد نکونام، گزینه محبوبی است. بازیکنی که 150 بازی برای کشورش انجام داده و اکنون راهنمایی تیم باشگاهی فولاد را برعهده دارد. یحیی گل محمدی نیز که 2 قهرمانی با پرسپولیس در ایران دارد و فرهاد مجیدی، قهرمان قبلی لیگ ایران، گزینه های دیگری برای جانشینی اسکوچیچ هستند.

این رسانه نوشت که از قطبی که در جام جهانی 1998 در کادر مربیگری آمریکا حضور داشت، به همراه دو مربی سابق دیگر به عنوان جایگزین احتمالی اسکوچیچ نام برده می گردد. با اینکه گزارش هایی مبنی بر رد پیشنهاد به وسیله علی دایی گزارش شده، ولی این گلزن برتر ایرانی همچنان در صدر فهرست فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفته است. امیر قلعه نویی که از سال 2006 تا 2008 راهنمایی تیم ملی را برعهده داشت، دیگر گزینه نشستن روی نیمکت تیم ملی است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2209

به "افشین قطبی: فوتبال ایران می تواند عیار خود را نشان دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشین قطبی: فوتبال ایران می تواند عیار خود را نشان دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید