تور بلغارستان ارزان: انتخابی جام جهانی 2022، پیروزی لیتوانی مقابل بلغارستان و شکست خانگی قزاق ها برابر بوسنی

به گزارش مجله باهام، دور ششم بازی های انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا با پیروزی تیم های لیتوانی و بوسنی پیگیری شد.

تور بلغارستان ارزان: انتخابی جام جهانی 2022، پیروزی لیتوانی مقابل بلغارستان و شکست خانگی قزاق ها برابر بوسنی

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های دور ششم مرحله انتخابی جام جهانی 2022 در قاره اروپا، امروز (شنبه) دو بازی در گروه های C و D برگزاری شد که در سرانجام آنها تیم های فوتبال لیتوانی و قزاقستان مقابل رقبا به فزونی دست پیدا کردند.

در گروه C تیم فوتبال لیتوانی با نتیجه 3 بر یک از سد بلغارستان گذشت. لاسیکاس در دقیقه 18 و چرنیخ در دقایق 82 و 84 گل های لیتوانی را به ثمر رساندند و دسپودوف در دقیقه 64 تنها گل بلغارها را زد. با این حال لیتوانی که اولین پیروزی اش را بعد از پنج باخت متوالی کسب کرد با سه امتیاز همچنان در قعر جدول است. بلغارستان هم با دو امتیاز بیشتر رده چهارم جدول را به خود اختصاص داده است.

در گروه D بوسنی و هرزگوین پیروز شد میزبان خود قزاقستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. پرولیاک در دقایق 25 و 66 هر دو گل این بازی را به ثمر رساند.

بوسنی با این نتیجه ضمن کسب اولین پیروزی اش پس از سه تساوی و یک شکست شش امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. قزاقستان هم با سه امتیاز در رده پنجم جدول است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1928

به "تور بلغارستان ارزان: انتخابی جام جهانی 2022، پیروزی لیتوانی مقابل بلغارستان و شکست خانگی قزاق ها برابر بوسنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان ارزان: انتخابی جام جهانی 2022، پیروزی لیتوانی مقابل بلغارستان و شکست خانگی قزاق ها برابر بوسنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید