اپلیکیشن های اندرویدی به ویندوز 11 می آیند!

به گزارش مجله باهام، مایکروسافت پس از عرضه ویندوز 11 در ژوئن 2021، دنیا را با ویژگی های شگفت انگیز این سیستم عامل محبوب آشنا کرد. این شرکت گفت که کاربران ویندوز 11 می توانند به صورت بومی به وسیله نسخه رایانه شخصی فروشگاه Appstore آمازون به برنامه های اندروید دسترسی داشته باشند.

اپلیکیشن های اندرویدی به ویندوز 11 می آیند!

به گزارش خبرنگاران، دسترسی به برنامه های اندروید در ویندوز 11 از اکتبر سال گذشته، به آزمایش کنندگان بتا محدود شده است. این امکان در ماه فوریه تغییر خواهد نمود، زیرا مایکروسافت به تازگی از راه اندازی پیش نمایش عمومی برای این ویژگی خبر داده است.

این بدان معناست که از ماه آینده، هر شخصی که روی سیستم خود ویندوز 11 نصب داشته باشد، به فروشگاه Appstore آمازون مبتنی بر رایانه شخصی دسترسی پیدا خواهد نمود. دیگر نیازی نیست که یک Windows Insider یا نوع دیگری از آزمایش کننده بتا باشید؛ بنابراین توصیف مایکروسافت از این ویژگی به عنوان یک پیش نمایش عمومی بدون شک به این معنی است که این محصول هنوز یک نسخه بتا است.

می توان انتظار داشت که اشکالات و ویژگی های محدود بسیاری از برنامه ها در در فروشگاه وجود نداشته باشد. با این حال، این اولین باری خواهد بود که هر کسی می تواند برنامه های اندروید را روی ویندوز 11 آزمایش کند. مایکروسافت احتمالا این نسخه پیش نمایش را در اواخر امسال خاتمه دهد و این سرویس را به شکلی پایدار در دسترس همه قرار دهد.

منبع: androidauthority

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2185

به "اپلیکیشن های اندرویدی به ویندوز 11 می آیند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های اندرویدی به ویندوز 11 می آیند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید