اپل برای همکاری با چین در حوزه تامین OLED تا خاتمه امسال میلادی تصمیم می گیرد

به گزارش مجله باهام، شرکت اپل تصمیم دارد تا سرانجام سال در خصوص استفاده از پنل های BOE OLED برای آیفون های 2020 تصمیم بگیرد. اگر این تصمیم مثبت باشد بنابراین شاهد همکاری اپل با چین علی رغم تحریم های تجاری خواهیم بود.

اپل برای همکاری با چین در حوزه تامین OLED تا خاتمه امسال میلادی تصمیم می گیرد

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طبق گزارشهای جدید، اپل اکنون در مراحل نهایی صدور گواهینامه صفحه های OLED از BOE برای استفاده در آیفون های آینده خود است.

بر اساس این گزارش ها ظاهر این نمایشگرهای قابل انعطاف تحت آزمایش های تهاجمی قرار گرفته اند و این خبر، این احتمال را ایجاد می نماید که اپل می تواند برای اولین بار چنین پنل هایی را از چین تامین کند. گفته می گردد که این شرکت تصمیم دارد تا انتها سال جاری تصمیم بگیرد که آیا BOE را به عنوان تأمین کننده پنل های OLED برای آیفون های 2020 انتخاب کند یا خیر. به نظر می رسد هدف اصلی پشت این تصمیم کاهش وابستگی به سامسونگ است. بر اساس تخمین های اولیه استفاده از صفحه های BOE می توانند تا 20٪ ارزانتر از سامسونگ باشد.

مدتها است که شایعه شده که به محض ورود صفحه های OLED برای آیفون ها، زنجیره تأمین متنوع می گردد. در حال حاضر سامسونگ تامین کننده اصلی است. اما ظاهرا آیفون بدش نمی آید قدرت سامسونگ را کمی کاهش داده و یک جایگزین برای این شرکت پیدا کند که البته کمی به صرفه تر باشد.

از این رو از سال گذشته شایعات زیادی درمورد اپل منتشر شده که در حال مذاکره با BOE به منظور همکاری با این شرکت چینی برای تامین پنل گوشی های هوشمند است. در ماه مارس سال جاری شرکت BOE بیان کرد آماده همکاری گسترده با اپل است. اکنون باید دید تصمیم نهایی اپل در این خصوص چه خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 313

به "اپل برای همکاری با چین در حوزه تامین OLED تا خاتمه امسال میلادی تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل برای همکاری با چین در حوزه تامین OLED تا خاتمه امسال میلادی تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید