ایران برای کسب قهرمانی کاراته آسیا راهی مالزی می گردد

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: ملی پوش کاراته کشورمان گفت: برای کسب مقام قهرمانی به مالزی سفر کردیم و امیدوارم با کسب مقام قهرمانی دست پر از این رقابت ها به ایران برگردیم.

ایران برای کسب قهرمانی کاراته آسیا راهی مالزی می گردد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

سجاد حیاتی لاله در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در تبریز ، درباره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا که از 17 مردادماه در مالزی برگزار می گردد، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به تیم ملی دعوت شدم و امیدوارم با کسب مقام قهرمانی دست پر از این رقابت ها به ایران و تبریز برگردم.

وی اضافه کرد: مدت چهار ماه بود که در اردوی تیم ملی حضور داشتیم و قبل از این رقابت ها در مسابقات بزرگ سالان آُسیا که در کشور تایلند برگزار گردید من به عنوان سهمیه زیر 21 سال حضور داشتم که در مسابقات فردی مدال نقره را کسب کردم و در تیمی هم تیم ایران پیروز شد نایب قهرمان این مسابقات گردد.

ملی پوش کاراته کشورمان توضیح داد: متأسفانه به دلیل عدم صدور ویزا در مسابقات غرب آسیا که در عربستان برگزار گردید نتوانستم حضور پیدا کنم و این برای من بسیار ناراحت کننده بود و اگر در آن مسابقات حضور داشتم می توانستم با مدال بازگردم که این طور نشد.

وی گفت: با تیم ملی راهی مسابقات مالزی شدیم تا برای رقابت های کاراته قهرمانی آسیا که از 19 مردادماه شروع می گردد آماده شویم.

حیاتی گفت: به طور حتم سطح برگزاری مسابقات بالا خواهد بود چون تیم های آسیایی در این مسابقات حاضر هستند.

ملی پوش کاراته کشورمان با اشاره به رقبای ایران در این مسابقات گفت: از اصلی ترین رقبای ایران در این رقابت ها می توان به تیم های ژاپن، قزاقستان و کویت اشاره نمود که از مدعیان اصلی به شمار می آیند.

وی تأکید کرد: در رقابت های قهرمانی آسیا دو نماینده از شهر تبریز به عنوان بازیکن تیم ملی و یک داور هم از شهر تبریز در این مسابقات حضور دارند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 497

به "ایران برای کسب قهرمانی کاراته آسیا راهی مالزی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران برای کسب قهرمانی کاراته آسیا راهی مالزی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید