29 هنرمند ایرانی به مالزی می روند

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: رئیس دپارتمان هنر انجمن دوستی ایران و مالزی گفت: به زودی 29 هنرمند ایرانی در دو رویداد هنری بزرگ مالزی شرکت می نمایند.

29 هنرمند ایرانی به مالزی می روند

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبر گزاری خبرنگاران از شیراز و به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی فارس، اصغر یعقوبی اظهار کرد: هر ساله در مالزی شاهد رشد روز افزون بازار هنری و آثار هنری هستیم و گالری مکعب بنا بر ضرورت و هدف های پیش رو سعی بر این دارد تا از تمام ظرفیت های موجود در ارائه هنر و معرفی هنرمندان ایرانی در این بخش از آسیا استفاده کند.

وی افزود: نمایشگاه هنر مالزی آرت اکسپو 2013 و نمایشگاه آرت فیر توریسم مالزی قرار است با هدف اشاعه هنر با حضور مسئولان طراز اول حکومتی در مالزی افتتاح گردد.

یعقوبی توضیح داد: در نمایشگاه آرت فیر چندین کشور آسیایی و اروپایی شرکت دارند و گالری مکعب هم در این نمایشگاه دارای غرفه است که در آن 14 هنرمند ایرانی شرکت دارند.

وی افزود: اصغر یعقوبی، بهادر معیر، حجت رنجبر، فاطمه مفرحی، آتسا ذوالقدری، فتح اله مرزبان، هانیه محمدباقر، رضا مهدویه، غلامرضا راهپیما، اعظم السادات قیومی، اکرم السادات قیومی، نرگس رواجی، زهرا دهقان و مرضیه صالحی نژاد هنرمندانی هستند که آثار آن ها در این نمایشگاه به نمایش در می آید.

رئیس دپارتمان هنر انجمن دوستی ایران و مالزی خاطر نشان کرد: همچنین برای اولین بار با رایزنی های اجرا شده یک گروه هنرمند از طرف انجمن هنرهای تجسمی و صنایع دستی فارس به صورت آرت اکسچنج در این نمایشگاه شرکت دارند که با ارائه آثار 9 هنرمند و حضور شش نفر از شیراز حال و هوای دیگری به این نمایشگاه داده اند.

وی گفت: این برنامه به وسیله گالری مکعب بین انجمن هنر مالزی و انجمن هنرهای تجسمی و صنایع دستی فارس با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و رایزنی فرهنگی سفارت ایران در مالزی صورت پذیرفته است.

رئیس دپارتمان هنر انجمن دوستی ایران و مالزی توضیح داد: جواد فیروزمند، لادن چالاک، علی رضا ظریف، سیما مشکسار، حسین بهمن پور، محمدهادی ستایش، سید محمد احمدی، امین بلاغی اینالو و مجید اسلمی هنرمندان اعزامی از شیراز هستند.

یعقوبی گفت: نمایشگاه آرت فیر توریسم تا 22 سپتامبر در مرکز خرید ویوا هوم از 10 صبح تا 10 شب بر پا می گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 366

به "29 هنرمند ایرانی به مالزی می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "29 هنرمند ایرانی به مالزی می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید