بافت تاریخی روستای چنشت بازسازی می گردد

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، حسن رمضانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید گردشگران ورودی به کشور 45 درصد افزایش داشته است، اضافه نمود: در استان خراسان جنوبی نیز در راستای توسعه گردشگری از بهمن 93 تا خرداد ماه 94 پذیرای سه تور فرانسوی، بریتانیایی و یک تور مشترک ترکمنستان و پاکستان بوده ایم.

بافت تاریخی روستای چنشت بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات طراحی و بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی مطرح نمود:26 مهر ماه یک تور 20 خودرویی از مرز بازرگان به استان سفر می نمایند و تا 8 آبان ماه در استان خواهند بود که این شروع راه روشنی در حوزه گردشگری استان خواهد بود.

وی با اشاره به توجه به روستاهای هدف گردشگری در استان گفت: یکی از اساسی ترین کارها این است که روستا را جای خوبی برای سکونت ساکنان آن بدانیم زیرا اگر روستای هدف گردشگری از سکونت خالی باشد طبیعتاً هیچ جذابیتی برای گردشگران نخواهد داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی مطرح نمود: در امسال بافت تاریخی روستای چنشت در اولویت بازسازی است.

وی ادامه داد: در روستاهایی که دارای بناهای فاخر تاریخی و فرهنگی هستند مبالغی اختصاص دادیم که این ها یاری می نماید که روستای هدف گردشگری سامان پیدا کند و برای گردشگران جذاب باشد.

رمضانی توضیح داد: کوشش دیگر میراث فرهنگی این است کویر لوت در فهرست جهانی یونسکو ثبت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 800

به "بافت تاریخی روستای چنشت بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بافت تاریخی روستای چنشت بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید