با استیشن واگن آفرودی تازه مرسدس بنز آشنا شوید، عکس

به گزارش مجله باهام، مرسدس بنز E-Class All-Terrain 2024 به عنوان یک استیشن واگن قدرتمند و تمام چرخ محرک برای مشتریانی که می خواهند آفرودهای سبک انجام دهند اما SUV نمی خواهند، معرفی گردید. اولین نمایش عمومی این خودرو در رویداد آینده IAA Mobility در مونیخ رخ خواهد داد.

با استیشن واگن آفرودی تازه مرسدس بنز آشنا شوید، عکس

امیرمسعود عابدین: این خودرو قرار است در سال 2024 به ایالات متحده عرضه و قیمت گذاری گردد.

All-Terrain نو دارای جلوپنجره جلو متفاوتی نسبت به مدل سدان است که دارای دو خط با روکش نقره ای Iridium در وسط و نمای پایینی اصلاح شده است.

قوس بالای چرخ دارای روکش خاکستری تیره است. این واگن به صورت استاندارد با رینگ های 18 اینچی عرضه می گردد، اما میزان های 19 و 20 اینچی به عنوان آپشن در دسترس هستند.

قسمت بار این استیشن واگن، 21.7 فوت مکعب فضای ذخیره سازی دارد که با جمع کردن صندلی های عقب می تواند تا 64.6 فوت مکعب افزایش یابد. در مقایسه، صندوق عقب کلاس E سدان، 19 فوت مکعب فضا دارد. All-Terrain به صورت استاندارد با درب صندوق عقب برقی و پوشش چمدان قابل جمع شدن عرضه می گردد.

All-Terrain نو به عنوان مدل E 450 4Matic، با پیشرانه هیبریدی ملایم و موتور 3.0 لیتری توربوشارژ شش سیلندر خطی با قدرت 375 اسب بخاری و گشتاور 500 نیوتون متری عرضه می گردد. سیستم Boost برقی، قدرت را 23 اسب بخار افزایش می دهد. این استیشن واگن می تواند در 4.6 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن به صورت الکترونیکی، به 209 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

E-Class All-Terrain به صورت استاندارد با سیستم تعلیق هوای تک محفظه Airmatic مرسدس بنز عرضه می گردد.. این سیستم بدون توجه به بار موجود در خودرو، فاصله تا زمین را ثابت نگه می دارد. در حالت Comfort، حدود 0.6 اینچ در سرعت های بالاتر از 120 کیلومتر بر ساعت کاهش ارتفاع دارد.

All-Terrain با صفحه نمایش اطلاعات تفریح مرسدس MBUX Superscreen ارائه می گردد. این خودرو دارای یک حالت رانندگی خارج از جاده است که نمایشگر کیلومترشمار و مرکزی را برای نشان دادن قطب نما، مختصات طول و عرض جغرافیایی، نشانگر زاویه خودرو و فشار باد لاستیک ها تغییر می دهد.

پکیج سفارشی کمکی راننده، کمکی فرمان فعال، دستیار حفظ بین خطوط فعال، دستیار محدودیت سرعت فعال و کروز کنترل تطبیقی را اضافه می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 شهریور 1402 بروزرسانی: 15 شهریور 1402 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2394

به "با استیشن واگن آفرودی تازه مرسدس بنز آشنا شوید، عکس" امتیاز دهید

1 کاربر به "با استیشن واگن آفرودی تازه مرسدس بنز آشنا شوید، عکس" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با استیشن واگن آفرودی تازه مرسدس بنز آشنا شوید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید