بهترین مراکز خرید در خیابان اورچارد سنگاپور

به گزارش مجله باهام، مراکز خرید در خیابان اورچارد در سنگاپور

خیابان اورچارد معروف ترین خیابان در سنگاپور است و تقریبا کل این خیابان را مراکز خرید احاطه نموده است. اگر در سنگاپور به فکر خرید هستید خیابان اورچارد از جاههایی است که حتما باید از آن بازدید کنید. از مغازه های چینی گرفته تا مراکز خرید لوکس شیشه ای، این خیابان پر از مراکز خرید متنوع است. این خیابان با طول 2 کیلومتر 22 مال و 6 مرکز خرید دارد می خواهیم تعدادی از بهترین مراکز خرید آن را معرفی کنیم، خبرنگاران را همراهی کنید.

بهترین مراکز خرید در خیابان اورچارد سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

مرکز خرید آی او ان اورچارد (ION اورچارد)

مرکز خرید 8 طبقه آی او ان با 400 مغازه در سال 2009 افتتاح شد. این مرکز خرید با معماری زیبای خود همانند چراغی در انتهای خیابان ارچارد می درخشد و در داخل آن مغازه های لوکس و مد روز وجود دارد. این پاساژ با نمایی از شیشه، مرمر و فولاد باشکوه ترین مجتمع خرید در کل سنگاپور است و در آن برای افراد مشهور و ثروتمند امکاناتی ویژه وجود دارد. افرادی که به دنبال خرید اجناس برند و لوکس هستند به راحتی می توانند خرید مورد علاقه خود را در این مرکز انجام دهند. در این محل امکانات غذاخوری و تفریحی زیادی وجود دارد که خرید شما را بسیار آسان می نماید.

مرکز خرید اورچارد Central

این مرکز خرید، 6 پله برقی خیلی بزرگ دارد که به یاری آن ها می توانید کل این مجتمع خرید را بگردید و اجناس مورد احتیاج خود را پیدا کنید. گردشگران در این مرکز می توانند برای خرید بعضی از برندهای خاص تا 25 درصد تخفیف بگیرند. موقعیت مکانی خوب این مرکز که در گوشه ای از خیابان اورچارد در کنار خیابان کلینی قرار گرفته است باعث می گردد که بتوانید به آسانی آن را پیدا کنید. این مرکز فقط 5 دقیقه پیاده روی تا وسایل حمل و نقل عمومی فاصله دارد و هر روز از ساعت 11 صبح تا 11 شب باز است.

مرکز خرید Ngee Ann City

این مرکز خرید با اجناس برند، کتاب فروشی و رستوران های خود از قرن گذشته تا به حال مرکز خریدی محبوب برای گردشگران بوده است. در این مرکز برندهایی مثل زارا، منگو و … وجود دارد که می توانید خریدهایی لوکس را در این فروشگاه ها داشته باشید. در هنگام گرسنگی انتخاب های زیادی برای غذا خوردن دارید که انواع غذاهای بین المللی در آن ها سرو می گردد. در این مرکز، کنسرت ها و نمایش های مختلفی هم برگزار می گردد که می توانید بعد از خرید برای استراحت در آن ها شرکت کنید.

مرکز خرید تانگز (Tangs)

یکی از قدیمی ترین فروشگاه های این مرکز تانگ است که در سال 1932 تاسیس شده است. این مرکز، با نمای چینی خود امروز، تبدیل به یکی از معروف ترین فروشگاه های سنگاپور شده که گردشگران زیادی از آن بازدید می نمایند. سالن های زیبا به همراه برندهای بین المللی و آسیایی آن گردشگرانی که به دنبال سوغاتی های خاص و منحصربفرد هستند را جذب این مرکز نموده است. اگر به دنبال لباس های فشن و مد روز هستید به فروشگاه آیلند در طبقه دوم بروید لباس های خنک و غیررسمی این فروشگاه را می توانید در هنگام رفتن به سواحل بهره ببرید.

منبع: singapore-guide.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 392

به "بهترین مراکز خرید در خیابان اورچارد سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید در خیابان اورچارد سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید