بهترین هتل های بانکوک

به گزارش مجله باهام، انتخاب بهترین هتل در شهر بانکوک برای اقامت در کیفیت سفر شما بسیار تاثیرگذار است. در این مقاله شما می‌توانید با بهترین هتل‌های شهر بانکوک برای استفاده از امکانات رفاهی بالا آشنا شوید. 

بهترین هتل های بانکوک

هتل لبوا بانکوک

این هتل با 375 اتاق، با چشم‌اندازی زیبا بر فراز پشت بام این هتل قرار گرفته و از معروف‌ترین هتل‌های بانکوک به حساب می‌آید. هتل لبوآ بانکوک در نزدیکی قطار هوایی BTS و ترمینال کشتی تاکسین قرار گرفته است و به میهمانان فضای داخلی شیک و لوکس و امکانات رفاهی درجه یکی را ارائه می‌دهد. برای تجربه یک اقامت آرام در تور تایلند این هتل را انتخاب نمایید.

هتل پلونشیت بانکوک

هتل نووتل پلونشیت ساخومویت، یکی از هتل‌های مدرن و شیک شهر بانکوک در کشور تایلند می‌باشد. این هتل در چند قدمی خط  BTS قرار گرفته است. این هتل در منطقه تجاری پلونشیت و رستوران های معروفی برای بازدید دارد. تمامی اتاق‌های این هتل با یک دکوراسیون ترکیبی از فرهنگ غرب و تایلند و تجهیزات و امکانات رفاهی درجه یک، در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

هتل نچرال ویل بانکوک

هتل نچرال ویل یک هتل 150 اتاقه با سوئیت‌های بزرگ و کامل و دارای آشپزخانه است. در طبقه همکف این هتل نیز یک نانوایی سنتی تایلندی وجود دارد. هتل نچرال ویل در نزدیکی ایستگاه BTS و بهترین رستوران های بانکوک قرار گرفته است و در چند قدمی هتل نیز مراکز خرید همچون سیام پاراگون و سنترال قرار دارد.

هتل imm فیوژن بانکوک

هتل فیوژن در جاه ساخومویت، خدماتی همچون لابی بزرگ و استخر روباز از امکانات لوکس این هتل هستند. قطار هوایی BTS تنها 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد. از هتل به راحتی می‌توانید به بازارهای شبانه و مراکز خرید بانکوک دسترسی پیدا خواهید کرد. اتاق‌های این هتل ایم فیوژن ساده و تمیز و بزرگ و مجهز به اینترنت پر سرعت است و مناسب کسانی می‌باشد که می‌خواهند به تمامی جاذبه‌های بانکوک دسترسی داشته باشید.

انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 647

به "بهترین هتل های بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید