بکارگیری توانمندی های دانشگاهی درصنعت آب و انرژی

به گزارش مجله باهام، سلسله نشست های هم اندیشی تخصصی نخبگان دانشگاه، صنعت و حکمرانی در حوزه انرژی 16 تیر تا 13 مردادماه امسال برگزار می گردد.

بکارگیری توانمندی های دانشگاهی درصنعت آب و انرژی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، این نشست ها با حمایت ستاد توسعه فناوری های حوزه آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به اسم یکی از نهادهای بالادستی تصمیم ساز درنظر دارد راه کارهای بهبود نظام مالی در حوزه انرژی و افزایش بهره وری و ارتقای کارایی در عرصه انرژی را در قالب نشست های سه گانه هم اندیشی تخصصی نخبگان دانشگاه، صنعت و حکمرانی در حوزه انرژی محقق کند.

این نشست ها با هدف ایجاد فضای گفتگو میان نخبگان و اساتید دانشگاهی، مدیران عالی بخش های دولتی و صنعتی و پژوهشگران حوزه انرژی برگزار می گردد. در هرکدام از نشست ها، 15 ارائه تخصصی در قالب سخنرانی های کلیدی و میزگردهای خبرگانی با حضور صاحب نظران بخش های مختلف دانشگاهی، صنعتی و حکمرانی برنامه ریزی شده است.

16 تیرماه نخستین نشست با اسم اثرهای متقابل بازار و امنیت انرژی بر یکدیگر و توسعه پایدار اجتماعی مالی کشور، 29 تیرماه نشست بهینه سازی مصرف انرژی، حفاظت از محیط زیست و گرمایش جهانی و 13 مردادماه نشست صرفه جویی در مصرف انرژی و صیانت از منابع ملی برگزار خواهد شد.

هم چنین، این ستاد اقدام به تهیه پرسشنامه هم اندیشی تخصصی نموده است تا به وسیله آن نظرها و پیشنهادهای نخبگان و خبرگان را در حوزه های بهینه سازی و ارتقای بهره وری مصرف انرژی را هم دریافت کند. در خاتمه برگزاری این نشست های تخصصی و ارزیابی پرسشنامه های تکمیل شده، بیانیه رویداد برای بهره برداری ارکان و نهادهای بالادستی و تصمیم گیر کشور منتشر خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیش تر و حضور (مجازی) در این رویداد ملی حوزه انرژی به آدرس اینترنتی www.energy-water-event.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1855

به "بکارگیری توانمندی های دانشگاهی درصنعت آب و انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بکارگیری توانمندی های دانشگاهی درصنعت آب و انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید