بیانیه آژانس درباره جمع آوری دوربین های نظارتی در ایران

به گزارش مجله باهام، آژانس بین المللی انرژی اتمی در بیانیه ای اظهار داشت که این آژانس فرایند جمع آوری دوربین های نظارتی از تاسیسات هسته ای ایران را شروع نموده است.

بیانیه آژانس درباره جمع آوری دوربین های نظارتی در ایران

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنجشنبه در بیانیه ای گفت: در 9 ژوئن 2022 بازرسان آژانس دوربین های نظارتی آژانس را از مرکز تحقیقات تهران و دو کارگاه قطعات سانتریفیوژ در اصفهان خارج کردند.

در این گزارش بعلاوه آمده است که دوربین ها و داده های جمع آوری شده، همگی در یک انبار زیر نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی هستند.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، روز پنجشنبه در کنفرانسی خبری گفته بود: ما آگاه شدیم که 27 دوربین در ایران قطع خواهند شد. این مسأله قطعا چالشی جدی در توانایی مان برای تداوم فعالیت در این کشور ایجاد می نماید.

مدیرکل آژانس در ادامه عنوان نمود که اگر این مسأله در سه الی چهار هفته حل نشود، ضربه ای مرگبار خواهد بود. وی توضیح داد که 40 دوربین آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنان به فعالیت خود در ایران ادامه خواهند داد.

گروسی اضافه کرد: من از ایران دعوت می کنم تا فورا به تعامل با من بپردازند. ما در شرایط بسیار تنش زایی قرار داریم.

وی در ادامه با طرح این پرسش که آیا این بدان معناست که به سرانجام خط رسیده ایم؟ تاکید نمود: هنوز اینطور نیست. بیایید امیدوار باشیم که احساسات کمی فروبنشینند.

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2199

به "بیانیه آژانس درباره جمع آوری دوربین های نظارتی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه آژانس درباره جمع آوری دوربین های نظارتی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید