تاثیرات رنگ و وسایل ساده در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر

به گزارش مجله باهام، دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر باید دارای انرژی بالا و گرما طراحی و اجرا گردد. اما از انجایی که پسر بچه ها دارای انرژی و سطح کنجکاوی بسیار بیشتری نسبت به دختر بچه ها هستند. باید ایمنی در اتاق انها به طور کامل رعایت گردد. اتاق نوزادان معمولا تا سن 2 تا 3 سالگی انها تغییر نمی کند. بنابراین رعایت ایمنی برای بچه ها نوپا در طراحی دکوراسیون بسیار حائز اهمیت است. اگر شما نیز قصد اشنایی با روش طراحی اصولی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر را دارید. خواندن این مقاله خالی از لطف نخواهد بود.

تاثیرات رنگ و وسایل ساده در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر

جهت دریافت خدمات آلاچیق حیاطی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

رعایت ایمنی در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر

از انجایی که نوزادان و نوپایان پسر دارای کنجکاوی و انرژی بسیار بالایی هستند. رعایت ایمنی برای اطمینان از حفظ سلامتی انها در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر بسیار حائز اهمیت است. برای رعایت ایمنی در اتاق انان احتیاج است تا، از دیوار های طراحی شده ایمن برای بچه ها، پوشش دهی محل هایی که دارای تیزی هستند، پوشش دهی محل های خطرناک در اتاق خواب و … به طور کامل آنالیز و رعایت گردد.

استفاده از رنگ و تاثیر ان در طراحی دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر

در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر استفاده از رنگ های شاد را از یاد نبرید. استفاده از رنگ های پر انرژی و شاد در طراحی دکوراسیون های اتاق بچه ها بسیار مهم است. استفاده از ترکیب رنگ سفید و ابی روشن برای دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر، یکی از پر کاربرد ترین ترکیب رنگ ها است. استفاده از رنگ سفید استخوانی برای دیوار ها و رنگ ابی روشن برای وسایل اصلی اتاق مانند تخت خواب و کمد، و یا استفاده از رنگ ابی روشن برای دیوار ها و استفاده از رنگ سفید برای وسایل چوبی از بیشترین ترکیب رنگ ها در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر است.

لیست قیمت32 مدل ویلچر دستی و برقی با لینک خرید

از دیگر رنگ های پر کاربرد و زیبای دیگر در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر، استفاده از رنگ طوسی سبز و قهوه ای است. نکته ای که در اتاق خواب های نوزادان پسر باید مورد توجه قرار گیرد. این است که در انتخاب رنگ نمی توان مانند اتاق دختران با دست باز انتخاب کرد. اما با توجه به رنگ های سنگینی که در پالت رنگی مورد استفاده در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر وجود دارد. باید در استفاده درست از این رنگ ها دقت بسیار داشت. اغراق در استفاده از رنگ می تواند موجب تاثیر گذاری در فرایند رشد کودک گردد.

استفاده از وسایل و تاثیر انها در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر

تخت خواب نوزاد: تخت خواب برای نوزادان از پر کاربرد ترین وسایل در اتاق خواب است. زیرا نوزادان بیشتر روز را خواب هستند. بنابراین باید در کنار زیبایی به ایمنی تخت توجه بسیاری گردد. با توجه به گرانی وسایل می توانید تخت هایی را انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی، قابلیت استفاده تا حدود 2 تا 3 سالگی نوزاد را داشته باشند. بنابراین تخت هایی را انتخاب کنید. که با رشد سریع نوزادان ارامش خواب کودک دچار مشکل نگردد.

کمد نوزاد: یکی دیگر از وسایل ضروری و تاثیر گذار در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر کمد های لباس است. برای زیبا تر شدن و هماهنگ شدن بهتر دکوراسیون بهتر است. سرویس خواب کودکتان را به صورت ست تهیه کنید. استفاده از کمد هایی که علاوه بر زیبایی دارای فضای کافی برای وسایل و لباس های کودک شما دارند. انتخاب بسیار مناسبی است. و همچنین از آشفتگی اتاق نوزاد شما کم می نماید.

از دیگر عوامل و وسایل حائز اهمیت در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر، می توان به تخت تعویض پوشک نوزاد، فرش، اسباب بازی ها و … اشاره داشت.

41 مدل ترمز فرش ارزان، مناسب فرش و موکت + خرید

ایده هایی جذاب در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر

استفاده از تم های دوست داشتنی و بچه هاه پسرانه می تواند در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر تنوع و زیبایی خاصی به وجود بیاورد. از طرفی دکوراسیون اتاق بچه ها باید دارای انرژی و پویایی بالایی باشد.

استفاده از وسایل و تم هایی با رنگ های ابی و یا سفید و همچنین در اندازه های استاندارد و تم های مناسب موجب می گردد. تا با عظیم تر شدن نوزاد احتیاجی به تغییرات عظیم در اتاق خواب او وجود نداشته باشد.

استفاده از مبلمان های کوچک و همچنین نقاشی های بچه هاه بر روی دیوارها در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر می تواند در کنار عدم اسیب به ایمنی اتاق موجب زیبا تر و پر انرژی تر شدن اتاق کودک گردد.

لیست قیمت41 مدل هویه 15 وات تا 100 وات با لینک خرید

منبع: اتاق
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1056

به "تاثیرات رنگ و وسایل ساده در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاثیرات رنگ و وسایل ساده در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیرات رنگ و وسایل ساده در دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید