خرید 32 مدل جایگاه تاشو سفری [ باکیفیت و مدرن ] قیمت مناسب

به گزارش مجله باهام، در این مقاله قصد داریم که به جایگاه تاشو سفری بپردازیم. این جایگاه ها همانطور که از نامشان تعیین است به گونه ای طراحی شده اند که در ابعاد بسیار کوچکی جمع و جور می شوند و در هنگام استفاده بستری راحت را برای نشستن یا دراز کشیدن فراهم می نمایند.

خرید 32 مدل جایگاه تاشو سفری [ باکیفیت و مدرن ] قیمت مناسب

در هنگام خرید جایگاه تاشو سفری به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در این مقاله قصد داریم که به جایگاه تاشو سفری بپردازیم. این جایگاه ها همانطور که از نامشان معین است به گونه ای طراحی شده اند که در ابعاد بسیار کوچکی جمع و جور می شوند و در هنگام استفاده بستری راحت را برای نشستن یا دراز کشیدن فراهم می نمایند. اغلب مردم در هنگام سفر این جایگاه ها را با خود حمل می نمایند زیرا به صورت فشرده می توان آن را در جعبه عقب ماشین جا داد یا زیر پا قرار داد و در سفر از آن استفاده نمود. جایگاه تاشو سفری در اندازه ها و سایز های مختلفی ارائه می گردد و بنا به نوع احتیاج افراد مورد استفاده قرار می گیرد. این جایگاه ها شامل انواع مدل های دارای تکیه گاه، بدون تکیه گاه، دارای رویه های طبی و … می باشند. جایگاه های تاشو طبی دارای رویه نرم و مواج هستند که نسبت به سایر نمونه های تاشو راحتی بیشتری را فراهم می نمایند. این نوع از جایگاه تاشو سفری با قرار دریافت فرد روی آن منعطف می شوند و فرم بدن شخص را به خود می گیرد. در مدل های جایگاه تاشو طبی دارای تکیه گاه پشتی و تکیه گاه جایگاه باید به گونه ای طراحی گردد که استاندارد بوده و قسمت گودی کمر را پوشش دهد و به آن فشار وارد نکند. در ادامه به ویژگی های بیشتری از این جایگاه ها می پردازیم.

ویژگی هایی که در هنگام خرید جایگاه تاشو سفری باید به آن دقت کرد:

  • جایگاه های تاشو دسته دار: معمولا استفاده از جایگاه تاشو سفری دسته دار بیشتر توصیه می گردد زیرا از آویزان شدن دست ها در کناره های جایگاه جلوگیری می نماید و باعث می گردد احساس خستگی کمتری در هنگام نشستن روی جایگاه بر فرد وارد گردد.
  • جایگاه تاشو دارای سایبان: برخی از انواع جایگاه تاشو سفری همراه با سایه بان طراحی می شوند. این جایگاه ها یک انتخاب خوب محسوب می شوند زیرا باعث می گردد که افراد با وجود نور آفتاب نیز بتوانند از آن استفاده نمایند و در نبود آفتاب قسمت سایبان را جدا نمایند.
  • جایگاه تاشو چند نفره: این جایگاه ها می توانند در سایز های مختلف تک نفره، دو نفره و … عرضه شوند که هر کدام ویژگی های خود را دارند و بنا به میزان کاربرد آن می توانید آنها را تهیه نمایید.

جنس بدنه جایگاه تاشو سفری: توجه به جنس بدنه جایگاه در هنگام خرید از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا هرچقدر مرغوب تر باشد و استحکام آن بهتر باشد، کیفیت بهتری را ارائه خواهد داد و دوام بیشتری خواهد داشت. جنس بدنه جایگاه های تاشو اغلب از آلیاژ آهن بسیار مقاوم که دارای خاصیت ضد زنگ زدگی هستند و در برخی از انواع دیگر از آلومینیوم مقاوم می باشد. انواع دیگری از این جایگاه ها نیز وجود دارد که از پلاستیک فایبر گلاس ساخته شده اند و کیفیت خوبی را دارا می باشند. نمونه های ساخته شده از آلومینیوم و فایبر گلاس سبک تر هستند. پارچه رویی این جایگاه ها معمولا از الیاف بسیار نرم برزنت یا پلی استر فراوری می گردد.

کاربرد های جایگاه تاشو

جایگاه های تاشو که به آن ها جایگاه پیک نیک یا جایگاه سفری نیز می گونید بسیار کاربردی هست و حتی در داخل خانه و به غیر از سفر نیز می تواند کاربردی باشد ، به طوری که داشتن جایگاه تاشو در هر خانه ای الزامی است مخصوصا اگر شما زیاد اهل پارک و پیک نیک رفتن هستید ، این جایگاه ها همانطور که گفتیم برایتان انواع مختلفی دارند و شما می توانید در جنس های مختلف چوبی ، پلاستیکی و فلزی در ابعاد متفاوت آن ها را تهیه کنید.

جایگاه سفری فقط مختص به سفر نمی گردد بلکه در خود خانه نیز احتیاج است مخصوصا اگر شما دارای بالکن یا حیاطی هستید که کوچک هستند می توانید به راحتی از جایگاه های تاشو برای بالکن خود و دیگر جاها بهره ببرید و هر وقت احتیاج به استراحت و ریلکس کردن داشتید آن ها را باز کنید و لذت ببرید بدون اینکه فضایی را اشغال نمایند .

امروزه جایگاه های تاشو دارای مدل های متنوع و بسیار زیبایی هستند و شما می توانید با خیال راحت از جایگاه پیک نیک در داخل خانه نیز بهره ببرید برای مواقع ضروری که مهمان زیاد دارید و فضای مبل کافی وجود ندارد می توانید از جایگاه های تاشو چوبی و شیک برای مهمانانتان بهره ببرید

سوالات متدوال

کابرد جایگاه تاشو چیست؟

در فضاهای مختلف خانه مانند؛ پاسیو، بالکن و تراس، استخر و روف گاردن و … با کارایی های متفاوت به کار می فرایند. البته کارایی اصلی آن ها به دلیل حمل و نقل آسان در مسافرت ها می باشد

بهترین جنس جایگاه های تاشو نیست؟

برخی از این جایگاه ها از پارچه برزنتی ساخته می گردد که در عین استحکام قابلیت ارتجاعی نیز دارد و نشستن روی آن راحت است، برخی دیگر از جنس آلومینیوم های ضدزنگ و فایبرگلاس های مقاوم ساخته می شوند

وزن مناسب برای جایگاه تاشو چیست؟

در هنگام انتخاب جایگاه، به این نکته توجه داشته باشید اگر افرادی که می خواهند این نوع جایگاه را مورد استفاده قرار دهند وزنی بالای 80 کیلوگرم دارند، نوع تاشو و مدل ظریف آن انتخاب مناسبی نبوده و ممکن است نتواند وزن افراد را تحمل کند. برای افراد بالای 80 کیلوگرم بهتر است که جایگاه هایی با ضخامت و استحکام بیشتر و یا جایگاه پلاستیکی با پایه های فلزی را انتخاب نمایید.

  • نحوه نمایش کالاها

خرید جایگاه سفری تاشو اف آی تی طرح 1

قطعا بسیاری از مردم به سفر علاقه دارند؛ ولی چون در بسیاری از مقاصد طبیعی گردشگری وسایل رفاهی کافی وجود ندارد، از این هدف بازمی مانند. جایگاه سفری تاشو اف آی تی طرح 1 مناسب همین دسته از افراد است. این جایگاه را به صورت تاشو طراحی نموده اند تا بتوان زمان جمع کردن، حجم آن را بسیار کاهش داد؛ همین کار باعث می گردد جایگاه به سادگی در صندوق عقب ماشین جا گردد و بتوان آن را همواره به همراه داشت. برخلاف بسیاری از جایگاه های سفری که تنها از چند پایه و یک نشیمنگاه تشکیل می شوند

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید جایگاه سه پایه سفری تاشو مدل X3

سه پایه سفری از موادی مستحکم ساخته شده است تا بتوانید با خیالی آسوده از آن جهت استراحت در زمان سفر، طبیعت گردی یا کمپینگ بهره ببرید.سه پایه دارای پایه ای فلزی از جنس آهن بوده که آن را دربرابر فشار و ضربه مقاوم ساخته است. همچنین آهن به کاررفته در ساخت این سه پایه از استحکام خوبی برخوردار است تا بتوانید از آن در شرایط مختلف آب وهوایی بهره ببرید. شما می توانید در صورت احتیاج، این سه پایه را در ابعادی کوچک جمع نموده و درون کیف نگهداری از آن قرار دهید تا هنگام سفر به سادگی در دسترستان باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید جایگاه سفری تاشو طرح X Chair

قطعا بسیاری از مردم به سفر علاقه دارند؛ ولی چون در بسیاری از مقاصد طبیعی گردشگری وسایل رفاهی کافی وجود ندارد، از این هدف بازمی مانند. جایگاه سفری تاشو مناسب همین دسته از افراد است. این جایگاه را به صورت تاشو طراحی نموده اند تا بتوان زمان جمع کردن، حجم آن را بسیار کاهش داد؛ همین کار باعث می گردد جایگاه به سادگی در صندوق عقب ماشین جا گردد و بتوان آن را همواره به همراه داشت. برخلاف بسیاری از جایگاه های سفری که تنها از چند پایه و یک نشیمنگاه تشکیل می شوند

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید جایگاه سفری تاشو اف آی تی طرح 3

جایگاه سفری تاشوی اف آی تی طرح 3 طرح و رنگی زیبا دارد که در کنار ابعاد بسیار مناسب می تواند گزینه ای خوب باشد برای کسانی که به یک جایگاه برای استفاده در زمان سفر احتیاج دارند. همراه داشتن تعداد زیادی وسیله و ابزار در حین سفر به ویژه سفرهای طبیعت گردی و کمپینگ، ممکن است مسائل زیادی ایجاد کند که یکی از این مسائل احتمالی، فضای کم برای همراه داشتن تمامی وسایل لازم است. این جایگاه در ابعادی بسیار کوچک جمع می گردد و یاری می نماید تا بتوان با راحتی بیشتری آن را همراه داشت.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید جایگاه سفری تاشو اف آی تی

جایگاه سفری تاشو اف آی تی می تواند به عنوان یک جایگاه سفری مناسب استفاده گردد. وزن کم و قابلیت تاشدن، دو ویژگی اصلی این محصول هستند که آن را به انتخابی سنجیده تبدیل نموده اند. این محصول تنها یک کیلوگرم وزن دارد که وزن بسیار پایینی محسوب می گردد و جابه جایی آن را راحت می نماید. جنس بدنه این جایگاه از آهن مقاوم بوده که دوام آن را افزایش داده است و در توانایی تحمل وزن زیادتر، موثر عمل خواهد نمود. یکی از ویژگی های مهم این جایگاه وجود نوارهای کناری متصل به پایه است. این طراحی موجب افزایش استحکام جایگاه خواهد شد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید میز و جایگاه تحریر تاشو و تنظیم شو سپهر یاس قهوه ای

این میز و جایگاه هردو تاشو و تنظیم شو هستند البته جایگاه تاشو است فقط، و بسیار مناسب است برای محیط آپارتمان و خانه های کوچک و در فصلهای تابستان و در مواقع عدم احتیاج می توانید جمع نمایید و کنار بگذارید.این میز برای تمام سنین مناسب است از 5 سال به بالا.جنس میز هم ملامینه ضدخش است یعنی خش نمی افتد حتی اگر اجسام تیز روی آن بکشید.ا

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید جایگاه سفری تاشو مدل Nt-04

جایگاه سفری تاشو طرح و رنگی زیبا دارد که در کنار ابعاد بسیار مناسب می تواند گزینه ای خوب باشد برای کسانی که به یک جایگاه برای استفاده در زمان سفر احتیاج دارند. همراه داشتن تعداد زیادی وسیله و ابزار در حین سفر به ویژه سفرهای طبیعت گردی و کمپینگ، ممکن است مسائل زیادی ایجاد کند که یکی از این مسائل احتمالی، فضای کم برای همراه داشتن تمامی وسایل لازم است. این جایگاه در ابعادی بسیار کوچک جمع می گردد و یاری می نماید تا بتوان با راحتی بیشتری آن را همراه داشت.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید جایگاه تاشو ناصر پلاستیک مدل Simple سایز عظیم

جایگاه تاشو سفری ناصر پلاستیک که از بهترین مواد اولیه تهیه شده انتخابی ایده آل برای کسانی است که به دنبال جایگاه آسیب نپذیر جهت استفاده در منزل هستند. این جایگاه تاشو که دارای استاندارد اروپا (CE) است در برابر خط و خش و رطوبت و ضربه کاملا مقاوم بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد. میتوانید از این جایگاه در داخل منزل به عنوان چهارپایه برای برداشتن وسایل از طبقات بالایی کابینت و در خارج از منزل برای نشستن استفاده نمایید. استقاومت جایگاه ناصر پلاستیک به حدی است که به راحتی می توانید بر روی ان بایستید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید میز تحریر باکسدار و جایگاه مدل رنگی

این میز باکسدار می باشد و فضای عظیم 6 سانتی زیر میز برای جانمایی کتاب و لوازم تحریر دارد.صفحه روی باکس با جک پر قدرت باز می ماند و احتیاج به نگهداری با دست ندارد. صفحه روی این میز ضد خش و ساییدگی می باشد. میز و جایگاه این محصول تاشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع از 70 تا 78 سانتیمتر نسبت به سن مصرف نماینده می باشد و قابلیت استفاده تمام سنین را دارد. پایه ها از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید میز تحریر باکسدار و جایگاه طرح توت فرنگی (وایت بردی،تاشو،تنظیم شونده ارتفاع)

این میز باکسدار می باشد و فضای عظیم 6 سانتی زیر میز برای جانمایی کتاب و لوازم تحریر دارد.صفحه روی باکس با جک پر قدرت باز می ماند و احتیاج به نگهداری با دست ندارد.طرح صفحه این میز وایت بردی و پرسی می باشد.میز و جایگاه این محصول تاشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع از 70 تا 78 سانتیمتر نسبت به سن مصرف نماینده می باشد و قابلیت استفاده تمام سنین را دارد. پایه ها از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید میز و جایگاه تاشو تنظبم شو یاس باکس دار قهوه ای

میز تحریر تاشو و تنظیم شو یاس که بسیار مناسب محیط آپارتمانی است و در مواقع عدم احتیاج می توان آن را جمع کرد و کنار گذاشت و تنظیم شو هم هست که می توان تا 5 درجه تنظیم کرد به همین دلیل برای استفاده تمام سنین مناسب است .جایگاه این میز تاشو است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید جایگاه تاشو (ابر دار ، سفری)

این جایگاه تاشو می باشد و رویه آن از چرم مصنوعی می باشد.پایه از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد.ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم احتیاج است.موارد استفاده این جایگاه : برای جایگاه میز مطالعه، کامپیوتر و لپ تاپ، کار، خیاطی، کار آشپزخانه، طراحی و نقاشی، جایگاه اداری و مدرسه، جایگاه غذاخوری یک نفره می باشد. دیگر ویژگی ها : سبک و قابل حمل آسان، قابلیت استفاده تمام سنین، تحمل وزن بالای پایه، پرکاربرد بودن.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید جایگاه سفری تاشو مدل KA

معینات

  • ابعاد

    53 × 45 × 78 سانتی متر

  • وزن

    3365 گرم

  • سایر توضیحات

    رویه از پارچه برزنتی

  • مناسب برای استفاده خانگی و فضای باز

  • دارای دسته نشکن از جنس فلز

  • جنس فریم آهن

  • دارای کیف حمل و نگهداری

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید جایگاه تاشو یاس مدل a1

معینات

  • کشور مبدا برند

    ایران

  • ابعاد کفی جایگاه

    40*30 سانتی متر

  • ابعاد پشتی جایگاه

    20*40 سانتی متر

  • جنس پشتی

    چرم مصنوعی

  • جنس کفی

    چرم مصنوعی

  • جنس دسته

    فلز

  • جنس پایه

    فلز

  • نحوه ایستایی

    پایه

  • قابلیت تنظیم ارتفاع

    ندارد

  • حداکثر ارتفاع

    42 سانتی متر

  • حداقل ارتفاع

    42 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت جایگاه تاشو حمام ناصر پلاستیک مدل 001

جایگاه تاشو سفری از بهترین مواد اولیه تهیه شده انتخابی ایده آل برای کسانی است که به دنبال جایگاه آسیب نپذیر جهت استفاده در منزل هستند. این جایگاه تاشو که دارای استاندارد اروپا (CE) است در برابر خط و خش رطوبت و ضربه کاملا مقاوم بوده و به راحتی قابل شستشو می باشد. استقاومت جایگاه ناصر پلاستیک به حدی است که به راحتی می توانید بر روی ان بایستید. داشتن دسته نیز حمل این جایگاه 300 گرمی را نیز راحت نموده است

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت میز و جایگاه تحریر تاشو کودک هانیبال مدل کیتی

مناسب برای محیط های آپارتمانی و کوچک.قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب صفحه میز. بهمراه زوار دور نرم و زیبا.جایگاه دارای زین و پشتی نرم (رو کوبی شده)در چهار طرح و رنگ مختلف مناسب برای تمامی سلایق.آبی (باب اسفنجی)، سبز (خرس پو)، صورتی (کیتی)، قرمز (مک کوئین)مناسب برای بچه ها 3سال به بالا.

معینات

  • طول

    80 سانتی متر

  • عرض

    60 سانتی متر

  • ارتفاع

    10 سانتی متر

  • جنس

    فلز , چوب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت زیرانداز سفری 6 متری گالری جوان مدل حصیر 2 به همراه جایگاه تاشو

معینات

  • ابعاد

    200 * 200 سانتی متر

  • وزن

    800 گرم

  • ضخامت

    3 میلی متر

  • جنس

    پلی استر

  • قابلیت شستشو

    دارد

  • کاور

    بنر چاپی

  • سایر توضیحات

    زیرانداز 6 متری مناسب برای تا 12 نفر از جنس حصیر پلاستیک با دوام

  • یک تکه بودن و فاقد دوخت میانی

  • حمل آسان

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت میز تحریر باکسدار و جایگاه طرح مک کویین

این میز باکسدار می باشد و فضای عظیم 6 سانتی زیر میز برای جانمایی کتاب و لوازم تحریر دارد.صفحه روی باکس با جک پر قدرت باز می ماند و احتیاج به نگهداری با دست ندارد.طرح صفحه این میز وایت بردی و پرسی می باشد.میز و جایگاه این محصول تاشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع از 70 تا 78 سانتیمتر نسبت به سن مصرف نماینده می باشد و قابلیت استفاده تمام سنین را دارد. پایه ها از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد.ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم احتیاج است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت جایگاه سفری تاشو تتیس مدل 22-FCC

بهره بردن از یک جایگاه تاشو سبک در پارک، گردش و تفریح، محل کار و حتی حیاط منزل و داخل خانه که حمل آن هم آسان باشد، حس خوبی را به دنبال خواهد داشت. جایگاه سفری تاشو تتیس مدل FCC-22 با داشتن جای دست، تکیه گاه و همچنین پایه ، بیشتر احتیاجهای جایگاه های سفری سبک را در خود جمع نموده تا به جایگاه ای خاص تبدیل گردد، با این حال وزن خود را همچنان پایین (حدود 3 کیلوگرم) نگه داشته است. این مدل دارای اسکلت فلزی با لوله های 20 میلی متری بوده و علاوه بر 5 فنر نگه دارنده، در زیر نشیمن گاه از تسمه جهت تحمل بار بیشتر استفاده شده است.جالب آن که در طراحی این جایگاه به جای جوش یا پرچ از پیچ و مهره استفاده شده تا نگران شکستن جوش در مواقع سنگینی بار و دردسرهای جوشکاری پس از آن نباشیم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت میز نماز باکسدار و جایگاه (ضدخش،تاشو،تنظیم شونده ارتفاع)

این میز نماز باکسدار می باشد و هم میز نماز و هم جایگاه تاشو می باشد.پایه از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد.ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم احتیاج است.موارد استفاده این میز : مطالعه، لپ تاپ، جایگاه نماز اداری، غذاخوری یک نفره می باشد. دیگر ویژگی ها : سبک و قابل حمل آسان، قابلیت استفاده تمام سنین، تحمل وزن بالای پایه، پرکاربرد بودن.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت میز غذاخوری تاشو سپهر یاس مدل 1150

گروه فراوریی یاس یک گروه فراوریی متبحر و با تجربه در زمینه فراوری میز و جایگاه های تاشو و تنظیم شو است که بسیار کارهای فراوان را با ابتکارهای زیبا روانه بازار نموده است شاید یکی از بهترین ویژگی های این میز ها همین جمع و جور و قابلیت جمع کردن است که آن ها را منحصر به فرد نموده است ، میزهای تاشو و تنظیم شو یاس علاوه بر این از قیمت خوب این محصولات هم نباید گذشت که در مقایسه با موارد مشابه با نازلترین قیمت ارائه می گردد. میز ناهارخوری یا غذاخوری گرد یاس هم یکی از میز های تاشو این مجموعه است که سطح آن در هنگام باز شدن صاف و یکسان ایت و هیچ شیبی ندارد ، جنس میز تاشو و تنظیم شو یاس از ام دی اف می باشد و پایه های آن از پروفیل سبک و مقاوم است و جایگاه های این میز نیز تاشو است که در صورت عدم احتیاج به میز و یا جاگیر بودن می تواند آن ها را جمع نمایید یا به راحتی تغییر دکوراسیون دهید.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت جایگاه تاشو اتاق کودک و نوجوان طرح مرد عنکبوتی

این جایگاه تاشو می باشد.پایه از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست. این محصول تماما ایرانی و با بالاترین کیفیت می باشد.ویژگی این محصول کم جا بودن و تاشدن در هنگام عدم احتیاج است.موارد استفاده این میز : مطالعه، کامپیوتر و لپ تاپ، کار، خیاطی، کار آشپزخانه، طراحی و نقاشی، جایگاه اداری و مدرسه، غذاخوری یک نفره می باشد. دیگر ویژگی ها : سبک و قابل حمل آسان، قابلیت استفاده تمام سنین، تحمل وزن بالای پایه، پرکاربرد بودن.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت جایگاه تاشو سفری مدل ST85

معینات

  • وزن

    3000 گرم

  • سایر توضیحات

    - جایگاه سفری تاشو از جنس فلز و فوم و چرم

  • - استحکام بالا

  • - میله ضخیم و محکم

  • - رویه جایگاه نرم و باکیفیت

  • - بهترین سایز در مقایسه با نمونه های مشابه

  • - ابعاد جایگاه در حالت باز شده

  • - ارتفاع: 80 سانتی متر(از زمین تا بالای تکیه گاه)

  • - طول جایگاه: 50 سانتی متر

  • - عرض جایگاه : 45 سانتی متر

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جایگاه تاشو سفری مدل ST85

  • وزن

    3000 گرم

  • سایر توضیحات

    - جایگاه سفری تاشو از جنس فلز و فوم و چرم

  • - استحکام بالا

  • - میله ضخیم و محکم

  • - رویه جایگاه نرم و باکیفیت

  • - بهترین سایز در مقایسه با نمونه های مشابه

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جایگاه تاشو سفری کد 00

  • ابعاد

    49*43*55 سانتی متر

  • وزن

    1800 گرم

  • جنس

    پارچه ای

  • سایر توضیحات

    - تکیه گاه مناسب در پارک، سفر و پیک نیک

  • - جایگزین مناسب بالش در زمان دراز کشیدن در فضای باز

  • - فریم تمام فلزی

  • - سبک، کم حجم و قابل حمل

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جایگاه سفری تاشو کد 511

  • ابعاد

    76x54x7 سانتی متر

  • وزن

    280 گرم

  • جنس

    پارچه ای , فلزی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جایگاه سفری تاشو طرح X Chair

  • ابعاد

    53x45x78 سانتی متر

  • وزن

    2700 گرم

  • جنس

    پارچه ای

  • سایر توضیحات

    - رویه از پارچه برزنتی با فناوری نانو

  • - بدون از دست دادن رنگ و کیفیت حتی در صورت قراردریافت زیر نور آفتاب یا تغییر دمای محیطی

  • - مناسب برای استفاده خانگی و فضای باز

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

میز و جایگاه تاشو مدل Ak1

  • ابعاد

    70x65x75 سانتی متر

  • وزن

    80000 گرم

  • جنس

    چوب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جایگاه سفری میزیمو مدل تاشو کد 2105

  • ابعاد

    40x45x80 سانتی متر

  • وزن

    4000 گرم

  • جنس

    فلزی , چرم مصنوعی

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جایگاه سفری مدل سه پایه تاشو کد 22

معینات

  • ابعاد

    32x32x44 سانتی متر

  • وزن

    500 گرم

  • جنس

    پارچه ای

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جایگاه سفری مدل تاشو کد 10

  • ابعاد

    90x40x45 سانتی متر

  • وزن

    3000 گرم

  • جنس

    فلزی , چرم مصنوعی

  • سایر توضیحات

    ابعاد کفی جایگاه

  • 28x38x3 سانتی متر

  • ابعاد پشتی جایگاه

  • 18x38x3 سانت

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت میز تحریر باکسدار و جایگاه طرح مرد عنکبوتی (وایت بردی،تاشو،تنظیم شونده ارتفاع)

این میز باکسدار می باشد و فضای عظیم 6 سانتی زیر میز برای جانمایی کتاب و لوازم تحریر دارد.صفحه روی باکس با جک پر قدرت باز می ماند و احتیاج به نگهداری با دست ندارد.طرح صفحه این میز وایت بردی و پرسی می باشد.میز و جایگاه این محصول تاشو و با قابلیت تنظیم ارتفاع از 70 تا 78 سانتیمتر نسبت به سن مصرف نماینده می باشد و قابلیت استفاده تمام سنین را دارد. پایه ها از جنس لوله آهنی بسیار مقاوم با تحمل وزن بالاست.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

جایگاه تاشو سفری - خرید جایگاه تاشو - قیمت جایگاه تاشو - جایگاه تاشو سفری - جایگاه تاشو برزنتی - قیمت جایگاه مسافرتی - خرید جایگاه مسافرتی - جایگاه صحرایی - جایگاه مسافرتی تاشویی - کیفی - جایگاه تاشو مسافرتی کوچک

منبع: اتاق
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1772

به "خرید 32 مدل جایگاه تاشو سفری [ باکیفیت و مدرن ] قیمت مناسب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید 32 مدل جایگاه تاشو سفری [ باکیفیت و مدرن ] قیمت مناسب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید