تبلت ردمی پد با مودم 5G و نمایشگر 90 هرتز معرفی می گردد

به گزارش مجله باهام، آخرین باری که شیائومی تبلتی روانه بازار کرد حدود دو سال قبل بود و در این میان تا حالا برند ردمی تبلت عرضه نکرده است. حالا بر اساس گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد 4 روز دیگر در تاریخ 27 آوریل قرار است تبلت ردمی پد رسما معرفی گردد که از ویژگی های هیجان انگیزی بهره می برد. البته شاید این اطلاعات چندان صحت نداشته باشند و برای اظهارنظر دقیق تر باید منتظر انتشار گزارش های بیشتری بمانیم.

تبلت ردمی پد با مودم 5G و نمایشگر 90 هرتز معرفی می گردد

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

ردمی پد از تراشه 5G اسنپ دراگون 765G بهره می برد که این یعنی یکی از اولین تبلت های 5G خواهد بود. با توجه به اینکه ظاهرا قیمت این گوشی حدود 2000 یوان (در حوالی 285 دلار) خواهد بود، چنین مشخصه ای بسیار قابل توجه محسوب می گردد. از دیگر ویژگی های موردانتظار می توانیم به نمایشگر 90 هرتز اشاره کنیم که البته با این قیمت، تعبیه چنین نمایشگری بعید به نظر می رسد. همچنین نباید دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی را از قلم بیندازیم که بیشترین رزولوشن برای دوربین موجود در تبلت ها به حساب می آید.

این افشاگر همچنین به وجود قابلیت شارژ سریع 30 وات و تعبیه 4 اسپیکر هم اشاره نموده است. تا الان شیائومی هیچ اشاره ای به وجود چنین تبلتی ننموده است و فقط مدتی قبل یکی از مقامات شیائومی گفت که این شرکت توسعه تبلت ها را رها ننموده ولی اظهارنظر به تنهایی معنای چندانی ندارد.

در هر صورت 4 روز دیگر معلوم می گردد که آیا تبلت ردمی پد با این ویژگی های هیجان انگیز مانند مودم 5G، نمایشگر 90 هرتز و دوربین 48 مگاپیکسلی معرفی خواهد شد یا نه.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1070

به "تبلت ردمی پد با مودم 5G و نمایشگر 90 هرتز معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت ردمی پد با مودم 5G و نمایشگر 90 هرتز معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید