تعبیر خواب فلج شدن

به گزارش مجله باهام، دیدن فلج شدن در خواب نشانه گرفتاری در مشکلاتی است که در زندگی بیداری با آن ها دست و پنجه نرم می کنید. با تعبیر خواب فلج شدن همراه ما باشید.

تعبیر خواب فلج شدن

سرویس سرگرمی - سمبل ها و نمادهای اصلی در رویا چه هستند و چه معنایی دارند؟ آیا به وسیله رویا می توان مسئله ای را حل کرد؟ برای مطلعی و تفسیر هر یک از نمادهای دیده شده در خواب باید به مفهوم آن موضوع رجوع کرد. مجموعه تعبیر خواب خبرنگاران این امکان را فراهم نموده تا از تمامی فضاهای حاکم بر خوابتان مطلع شوید.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

تونی کریسپ در کتاب خود (فرهنگ تفسیر رویا) می گوید:

فلج: این تصویر در رویا، احساس عدم اعتماد به نفس، ترس، ناتوانی از کنار آمدن با محیط و مسائل، درماندگی و احساس اینکه راهی برای رهایی از شرایط حاکم وجود ندارد را به تصویر می کشد. دیدن رویای فلج شدن ما نشان دهنده تاثیرات فلج نماینده ترس هایی است که داریم یا فلجی که واقعی می پنداریم. همچنین ممکن است احساس گناه یا بی کفایتی ما را فلج نمایند، کشمکش های درونی نیز توان فلج کردن ما را دارند.

تعبیر خواب فلج شدن

معبرین غربی گویند:

  • فلج شدن در خواب و عدم توانایی در حرکت در رؤیا نماد مسائل و مشاجراتی است که بیننده خواب در زندگی واقعی خود دارد. احساس فلج بودن در خواب ناشی از ترس بیشتر افراد دارد گاهی این گونه پدیده ها به دلیل ناراحتی هایی که در زندگی روزانه رخ می دهد در خواب مشاهده می شوند.
  • دیدن فلج شدن می تواند نشانه ای از گیر افتادن و نرسیدن به دستاوردهایی که به عنوان هدف برای خود معین نموده اید باشد.

لیلا برایت: اگر در خواب ببینید که پایتان فلج شده، به این معنا است که باید بیشتر مراقب خود باشید. شکستن پا در خواب، نشانه وقوع اتفاقات ناگوار است.

مؤلف کتاب بانک جامع تعبیر خواب گوید: دیدن پای فلج و ناتوان مربوط می گردد به شغل شخص یعنی مسئله ای در شغل شخص پدیدار خواهد شد این در صورتی است که خواب بین شاغل باشد.

آنلی بیتون می گوید:

  • اگر خواب ببینید فلج شده اید، نشانه آن است که قراردادهایی بی ثبات با دیگران می بندید.
  • اگر خواب ببینید دوستتان افلیج شده است، علامت آن است که دچار بیماری و تردید خواهید شد. تردیدی که به درون خانه شما نیز نفوذ خواهد یافت.
  • اگر کسی خواب ببیند یارش فلج شده است، نشانه آن است که نارضایتی از موضوعی شادمانی او را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

منابع:

کتاب بانک جامع تعبیر خواب

psychiclibrary.com

منبع: setare.com
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1382

به "تعبیر خواب فلج شدن" امتیاز دهید

24 کاربر به "تعبیر خواب فلج شدن" امتیاز داده اند | 3.1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب فلج شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید