توپ جمع کنی که ناجی مورینیو شد

به گزارش مجله باهام، توپ در سمت راست زمین به بیرون رفت و با توپ رساندن سریع توپ جمع کن به بازیکنان تاتنهام، این تیم خیلی سریع پیروز به طرح ریزی حمله خود شد و در نهایت ارسال عرضی لوکاس مورا با ضربه تمام کننده هری کین همراه شد و اسپرز پیروز شد در دقیقه 50 به گل تساوی دست یابد. اهمیت توپ جمع کن در به ثمر رسیندن گل به حدی بود که ژوزه مورینیو بعد از گل او را بوسید.

توپ جمع کنی که ناجی مورینیو شد

گل دوم تاتنهام مقابل المپیاکوس در شرایطی عجیب و با یاری توپ جمع کن به ثمر رسید.

به گزارش ورزش سه، امشب تاتنهام در اولین تجربه ژوزه مورینیو روی نیمکت این تیم در لیگ قهرمانان مقابل المپیاکوس به میدان رفت و بر خلاف انتظار در خانه خود و در همان نیمه اول دو بار دروازه خود را باز شده دید.

اما دله آلی، ستاره تازه اوج گرفته تاتنهام پیروز به گلزنی شده و اختلاف را به حداقل رساند. اما در اوایل نیمه دوم بود که هری کین روی اتفاقی عجیب پیروز شد گل دوم تاتنهام را وارد دروازه المپیاکوس کند.

توپ در سمت راست زمین به بیرون رفت و با توپ رساندن سریع توپ جمع کن به بازیکنان تاتنهام، این تیم خیلی سریع پیروز به طرح ریزی حمله خود شد و در نهایت ارسال عرضی لوکاس مورا با ضربه تمام کننده هری کین همراه شد و اسپرز پیروز شد در دقیقه 50 به گل تساوی دست یابد. اهمیت توپ جمع کن در به ثمر رسیندن گل به حدی بود که ژوزه مورینیو بعد از گل او را بوسید.

اما مشابه این اتفاق فصل قبل و در ملاقات نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین لیورپول و بارسلونا در ورزشگاه آنفلید رخ داد. جایی که توپ جمع کن خیلی سریع توپ را به الکساندر آرنولد رساند و او نیز با ارسال کرنر خود دیوک اوریگی را تبدیل به گل کرد و مرسی سایدی ها جواز صعود به فینال را دریافت کردند.

همچنین مدتی قبل و در جریان پیروزی 0-5 سیتی مقابل پالاس، تصاویری از پپ گواردیولا در حال توصیه به توپ جمع کن ورزشگاه اتحاد به ثبت رسید و سرمربی اسپانیایی بعدها مدعی شد از توپ جمع کن خواسته توپ را سریع تر به بازیکنان برساند تا حملات زودتر استارت بخورد.

به نظر می رسد استفاده از پرتاب های اوت و به جریان انداختن سریع بازی ها در فصول اخیر برای تیم های انگلیسی اهمیت زیادی پیدا نموده و حتی لیورپولی ها یک مربی ویژه پرتاب اوت هم استخدام کردند؛ و به همین دلیل، توپ جمع کن ها نیز احتیاج به آموزش های ویژه و هماهنگی با بازیکنان تیم دارند تا در چنین موقعیت هایی به یاری تیم شان بیایند؛ توپ جمع کن هایی که بعید نیست خیلی زود خود به ستاره های تیم محبوب شان تبدیل شوند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 658

به "توپ جمع کنی که ناجی مورینیو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپ جمع کنی که ناجی مورینیو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید