ثبت 197 مورد تخلف حادثه ساز در آستارا

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارق طلا و جواهر یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته گذشته 197 مورد تخلف حادثه ساز در شهرستان به ثبت رسیده است.

ثبت 197 مورد تخلف حادثه ساز در آستارا

به گزارش خبرنگاران از آستارا، نادر خورسند ظهر امروز در جلسه انتظامی این شهرستان با اشاره به اعلام وقوع یک فقره سرقت از منزل فردی به هویت معلوم در این شهرستان اظهار کرد: به دنبال اعلام این سرقت از طریق سیستم فوریت های پلیسی 110، بلافاصله مامورین کلانتری جهت صحت و سقم موضوع در محل وقوع جرم حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه در این سرقت یک جعبه طلا و جواهرات به ارزش 100 میلیون ریال به سرقت رفته بود، افزود: مامورین پس از اقدامات و تحقیقات پلیسی به فردی به هویت معلوم مظنون شده و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده نیروی انتظامی آستارا با بیان اینکه پس از انجام بازپرسی های فنی و علمی توسط ماموران پلیس آگاهی، متهم به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، گفت: در این راستا پرونده قضایی برای متهم تشکیل و به دادسرا اعزام و با قرار 300 میلیون ریال روانه زندان شد.

خورسند از 999 مورد تخلف راهنمایی و رانندگی طی هفته گذشته در این شهرستان خبر داد و شرح داد: از این تعداد 197 مورد تخلف حادثه ساز و 165 مورد نبستن کمربند ایمنی و 186 مورد نیز توقف دوبله بوده است.

وی گفت: در این راستا تعداد 56 دستگاه خودرو و 69 دستگاه موتور سیکلت به علت عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد آلودگی صوتی توقیف شدند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1089

به "ثبت 197 مورد تخلف حادثه ساز در آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 197 مورد تخلف حادثه ساز در آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید