جبیره: اگر اسکوچیچ نیم فصل می رفت، کمتر دچار مشکل می شدیم، امیدوارم نتایج اخیر را جبران کنیم

به گزارش مجله باهام، رضا جبیره، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد اگر دراگان اسکوچیچ در نیم فصل از این تیم جدا می شد، مسائل کمتری برای آنها به وجود می آمد.

جبیره: اگر اسکوچیچ نیم فصل می رفت، کمتر دچار مشکل می شدیم، امیدوارم نتایج اخیر را جبران کنیم

رضا جبیره در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیم صنعت نفت و نتایج ضعیفی که آنها در چند بازی گذشته گرفتند، گفت: متأسفانه تیم ما شرایط خوبی ندارد و از زمانی که بحث جدایی اسکوچیچ مطرح شد مشکلاتی برای ما به وجود آمد و نتایج بدی گرفتیم. این موضوع تمرکز بازیکنان و خود اسکوچیچ را هم به هم زد و فکر می کنم اگر این مربی در نیم فصل جدا می شد کمتر دچار مشکل می شدیم و باشگاه هم به اندازه کافی فرصت داشت تا سرمربی جدید را انتخاب کند.

وی در واکنش به انتقادهایی که از اسکوچیچ بابت قطع همکاری با صنعت نفت اجرا شده است، تأکید کرد: اسکوچیچ به ما گفته بود که قصد ترک ایران و رفتن به کرواسی را دارد. او حتی گفت که مشکل خانوادگی و بیماری دارد. البته شاید حضور دراگان در تیم ملی هم اتفاقی بوده و در چند روز با فدراسیون به نتیجه رسیده باشد، ولی به هرحال این اتفاق رخ داد و من برای این مربی در تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

هافبک تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می توانند نتایج اخیر را جبران کنند؟، شرح داد: همه ما بابت نتایج اخیر ناراحت هستیم و تا همین چند هفته پیش در آبادان هیچ باختی نداشتیم. می دانیم هواداران هم ناراحت و نگران هستند، ولی امیدوارم نتایج اخیر را جبران کنیم. نهایت تلاش مان را به کار می گیریم تا نتایج اخیر را جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 887

به "جبیره: اگر اسکوچیچ نیم فصل می رفت، کمتر دچار مشکل می شدیم، امیدوارم نتایج اخیر را جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبیره: اگر اسکوچیچ نیم فصل می رفت، کمتر دچار مشکل می شدیم، امیدوارم نتایج اخیر را جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید