جشنواره بازی و سرگرمی های حرکتی پیغام نور تا تا 26 اردیبهشت برگزار می گردد

به گزارش مجله باهام، معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیغام نور گفت: جشنواره مجازی تفریحی - ورزشی پویش بازی ها و سرگرمی های حرکتی از 26 فروردین ماه شروع شده و تا 26 اردیبهشت امسال ادامه خواهد داشت.

جشنواره بازی و سرگرمی های حرکتی پیغام نور تا تا 26 اردیبهشت برگزار می گردد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، محمد هادی امین ناجیمعاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیغام نور از شروع جشنواره مجازی تفریحی ورزشی این دانشگاه با عنوان پویش بازی ها و سرگرمی های حرکتی دانشگاهیان پیغام نور در سراسر کشور اطلاع داد و گفت: این جشنواره با هدف حفظ و ارتقاء سلامت روحی و جسمی اعضای علمی و کارکنان اداری، مدیریت اوقات فراغت و ایجاد نشاط و پرهیز از ترددهای غیرضروری در مهار شیوع ویروس کرونا از 26 فروردین ماه شروع شده و تا 26 اردیبهشت امسال ادامه خواهد داشت.

وی با عنوان اینکه با این اقدام، خانواده دانشگاهیان پیغام نور می توانند ضمن ماندن در خانه و تامین سلامت خود، در جشنواره مجازی تفریحی ورزشی شرکت نمایند، اضافه نمود: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره، باید دستاوردهای خود را در بازه زمانی ذکر شده به مدیران تربیت بدنی در استانها و کارکنان سازمان مرکزی نیز به اداره کل تربیت بدنی ارسال نمایند.

ناجی درباره شرایط و نحوه ارسال آثار توضیح داد: علاقه مندان بایددر قالب فیلم های سه الی پنج دقیقه ای به انضمام توضیح روش و قواعد بازی (تصویر یا صوت) و ذکر دقیق اطلاعات فردی اعم از : نام و نام خانوادگی و محل کار آثار خود را واتساپ نمایند همچنینآثار ارسالی ، تصاویر و اخبار مربوطه، در پرتال های رسمی دانشگاه و اداره کل تربیت بدنی ، خبرگزاری ها و صفحات مجازی تحت مدیریت دانشگاه در حین و پس از انتها جشنواره اطلاع رسانی می گردد.

وی ادامه داد: علاقه مندان باید بازی های گروهی را با اولویت مشارکت بیشترین تعداد اعضای خانواده خود طراحی و اجرا نمایند.در واقع پویایی، خلاقیت ، آفرینش و ایده سازی ، پرهیز از خشونت، به کارگیری خلاقانه ابزارها و وسایل موجود در خانه، کوتاه بودن مدت زمان بازی، آموزندگی، مفرح و نشاط آوری، مقبولیت و بازدید و توجه به نکات اخلاقی همچون حفظ شئونات اسلامی، گذشت، مهربانی، صبر، همراهی، هماهنگی، همکاری و ... از ویژگی ها و شاخص بازی ها و سرگرمی های ارسالی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیغام نور گفت: در راستای ارزش گذاری به این مشارکت ارزشمند و اثربخش از بهترین دستاوردها ارسالی و اجرا پس از داوری و ارزیابی تقدیر شایسته بعمل خواهد آمد.این در حالی است که علاقه مندان در طول ساعت اداری می توانند با شماره تماس 22441243 021 بگیرند.همچنین نمونه آثار در صفحه رسمی اداره کل تربیت بدنی sportofficial درج شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1062

به "جشنواره بازی و سرگرمی های حرکتی پیغام نور تا تا 26 اردیبهشت برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره بازی و سرگرمی های حرکتی پیغام نور تا تا 26 اردیبهشت برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید