جواهر هلندی چگونه از چنگ بارسلونا اسپانیا درآمد؟

به گزارش مجله باهام، ماتیاس دی لیخت در آستانه انتقال به بارسلونا بود، اما امروز با قراردادی 5 ساله به یوونتوس پیوست.

جواهر هلندی چگونه از چنگ بارسلونا اسپانیا درآمد؟

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید.

به گزارش، در روز 16 آوریل امسال سرنوشت ماتیاس دی لیخت تغییر کرد. در آن شب، آژاکس پیروز شد یوونتوس با کریستیانو رونالدو را از لیگ قهرمانان حذف کند و همان روز ایتالیایی ها مصمم به امضای قرارداد با مدافع هلندی شدند.

چند هفته پیش از آن بازی و با توجه به قطعی شدن انتقال دوست صمیمی دی لیخت یعنی فرانکی دی یونگ به نوکمپ، بارسلونا حس می کرد خرید دی لیخت قطعی شده باشد.

بارسا با رقم 75 میلیون یورو با آژاکس وارد مذاکره شد و یک قرارداد پنج ساله به آن ها ارائه داد، اما نگرانی اصلی دی لیخت، رقابت در نوکمپ بود. با حضور جرارد پیکه، کلمنت لانگله و ساموئل اومتیتی، دی لیخت متوجه شد قرار دریافت در ترکیب اصلی برایش سخت خواهد بود و بارسا نیز به وی تفهیم کرد دی لیخت خرید برای آینده است.

جوزپ بارتومئو به آمستردام سفر کرد تا برنامه های باشگاه را برای اولین بار به دی لیخت شرح دهند. برای دی لیخت بازی کردن به طور ثابت یک اولویت بود و در آن مقطع ایتالیایی ها دو برابر پیشنهاد اولیه خود را به آژاکس ارائه دادند و اینگونه انتقال او به نوکمپ و البته پاریس منتفی شد.

یوونتوس علاوه بر این، شرایطی را برای راضی کردن مینو رایولا نیز در نظر گرفت؛ بند آزادسازی به ارزش 150 میلیون یورو از سال 2022 فعال می گردد، گرچه این مبلغ زیاد است، اما پرداخت آن برای بارسلونا غیرممکن نیست. اینگونه سرنوشت ماتیاس دی لیخت تغییر کرد و بازیکنی که در آستانه انتقال به بارسلونا بود، امروز با قراردادی 5 ساله راهی یوونتوس شد.

منبع: ورزش سه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 234

به "جواهر هلندی چگونه از چنگ بارسلونا اسپانیا درآمد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواهر هلندی چگونه از چنگ بارسلونا اسپانیا درآمد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید