جگر چرب اردک شکنجه شده؛ غذای گرانقیمت فرانسوی!

به گزارش مجله باهام، وبسایت عجیبترین : غذایی به نام Foie Gras به معنی جگر چرب، غذای تجملی و گران قیمت فرانسوی است. برای تهیه این غذا مرغابی و غاز ها را مجبور می نمایند میزان زیادی چربی بخورند تا بیش از میزان چاق شوند و به بیماری جگر چرب مبتلا شوند.

جگر چرب اردک شکنجه شده؛ غذای گرانقیمت فرانسوی!

اما این غذای لذیذ به چه قیمتی تهیه می گردد؟

پرندگان مجبور می شوند اندازه زیادی روغن و غذای چرب بخورند حتی اگر میلی به خوردن آن نداشته باشند. یک لوله فلزی از گلوی حیوان به داخل معده وارد می نمایند و به حیوان غذا می خورانند تا حدی که جگر آن ها بزرگ و بزرگ تر گردد.

سپس آن ها را درون قفس های بسیار کوچک قرار داده و مجبور می نمایند که در یک حالت ثابت و بدون حرکت بایستند تا انرژی مصرف ننمایند.

پا های آن ها در اثر ایستادن های ثابت و طولانی مدت، ورم می نماید؛ و نمی توانند بخوابند؛ و البته نیازی هم به خواب نیست، چون دوباره مجبور هستند غذا بخورند.

آن ها سعی می نمایند از جان خود دفاع نمایند، اما این کوشش هم بی فایده است. آن ها زندگی غم انگیزی دارند...

آن ها را مجبور به خوردن می نمایند تا جایی که بمیرند و یا بدن آن ها نتواند این اندازه غذا را تحمل نمایند. همانطور که می بینید غذا از دهان حیوان بیرون زده...

آن هایی که زنده می مانند بیمار می شوند؛ و از مخرج آن ها هنگام دفع مدفوع، خون جاری می گردد. آن ها نه تنها از ناحیه دهان و گلو دچار جراحت می شوند، بلکه در تمام مدت زندگی غم انگیز خود از دل درد و ورم و درد پا عذاب می کشند.

نه خوابی دارند و نه حرکت و جنب و جوشی، که مطابق غریزه خود و مطابق آزادی و زندگی ای که خداوند به آن ها داده بتوانند آسمان را ببینند، روی زمین راه بروند و در آب شنا نمایند. در عکس زیر می توانید جگر چرب را در مقایسه با جگر معمولی حیوان ببینید.

اما آیا واقعا می توان محصولی که از زجر دادن و شکنجه شدن حیوانات تهیه گردد را غذا نامید؟

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 18 مهر 1403 بروزرسانی: 18 مهر 1403 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2439

به "جگر چرب اردک شکنجه شده؛ غذای گرانقیمت فرانسوی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جگر چرب اردک شکنجه شده؛ غذای گرانقیمت فرانسوی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید