خودروی خودران بیراهه نورد هوندا برای تسهیل ساخت و ساز

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، هوندا میخواهد تا قبل از انتها امسال میلادی این خودرو را در کالیفرنیا، کلرادو و کارولینای شمالی عرضه کند. نمونه اولیه این خودروی خودران در سال 2018 عرضه شده بود و حالا نمونه نهایی آن آماده فراوری شده و در نیومکزیکو به کار گرفته شده است.

خودروی خودران بیراهه نورد هوندا برای تسهیل ساخت و ساز

خودروی خودران مذکور می تواند مواد مختلف را در اطراف محل ساخت یک ساختمان حمل و جابجا کند، تجهیزات سنگین را برای آتش نشانان حمل کند، بذر، سم و غیره را در محیط مزرعه بپاشد یا حتی عملیات تعمیر و نگهداری ابزار را در یک پارک خورشیدی انجام دهد.

این خودروی چهارچرخ، ظاهری شبیه به کامیون های کوچک دارد که فاقد کابین راننده است. در جلوی این خودرو یک جفت چراغ گرد وجود دارد. بعلاوه یک چراغ آبی چشمک زن در بالای خودروی خودران مذکور برای هشدار به عابران پیاده نصب شده است.

پیشرانه الکتریکی این خودرو پس از شش ساعت شارژ امکان حداکثر 45 کیلومتر حرکت را به کاربران می دهد. قابلیت حمل 400 کیلوگرم بار و کشیدن تریلری با حداکثر 750 کیلوگرم وزن از جمله ویژگی های خودروی خودران بیراهه نورد هوندا است. حداکثر سرعت این خودرو که مجهز به حسگرهای موقعیت یاب، رادار، دوربین های سه بعدی و غیره است، هنوز اعلام نشده است. راهنمایی این خودرو با استفاده از یک اپلیکیشن کلود و به وسیله تبلت ممکن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2007

به "خودروی خودران بیراهه نورد هوندا برای تسهیل ساخت و ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی خودران بیراهه نورد هوندا برای تسهیل ساخت و ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید