دادستان همدان: کاندیداهای متخلف از تیغ دادستانی در امان نخواهند ماند

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران/همدان دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: کاندیداهایی که رأی بیاورند هم در صورت داشتن تخلفات انتخاباتی از تیغ دادستانی در امان نخواهند ماند.

دادستان همدان: کاندیداهای متخلف از تیغ دادستانی در امان نخواهند ماند

حسن خانجانی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه هنوز تعداد دقیق تخلفات انتخاباتی توسط کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمع آوری نشده است، شرح داد: روز گذشته ستاد پیشگیری تخلفات انتخاباتی دادستانی، بنرهایی که در سطح استان همدان به صورت غیرمجاز نصب شده بود را جمع آوری کرده است.

دادستان ادامه داد: یکی از کاندیداهای شهرستان نهاوند نیز اقدام به توزیع شام در بین مردم کرده بود که با ورود عوامل دادستانی، با متخلفان برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: شور انتخاباتی در شهرستان های اسدآباد، رزن و نهاوند بیش از سایر شهرستان ها بوده که این شور بالا موجب تخلفات زیادی شده است.

خانجانی در پاسخ به این سوال که کاندیداهایی که بعد از انتخابات رأی بیاورند اما تخلفات در دوره کاندیداتوری داشته باشند، چگونه برخورد خواهد شد؟ گفت: بعد از انتخابات به تخلفات رسیدگی می شود و این گونه نیست که فردی پس از رأی آرودن خیالش راحت باشد که به تخلفاتش رسیدگی نمی شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 889

به "دادستان همدان: کاندیداهای متخلف از تیغ دادستانی در امان نخواهند ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادستان همدان: کاندیداهای متخلف از تیغ دادستانی در امان نخواهند ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید