پماد ایران ساخت به درمان زخم قند خون یاری کرد

به گزارش مجله باهام، خبرگزاری خبرنگاران- یک شرکت دانش بنیان داخلی پیروز به فراوری پمادی برای درمان زخم پای بیماران دیابتی شده که علاوه بر بهبود زخم می تواند قند خون بیمار را هم کنترل کند.

پماد ایران ساخت به درمان زخم قند خون یاری کرد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، آقای علی شریعتمداری مدیر عامل شرکت دارو درمان سلفچگان با اشاره به فراوری محصولی دانش بنیان برای پیشگیری، کنترل و درمان عوارض قند خون گفت: فعالان فناور این شرکت دانش بنیان در زمینه دارو های انسانی، دامپزشکی، فرآورده های آرایشی و بهداشتی فعالیت می نمایند. دارو های فراوریی این شرکت 90 درصد گیاهی و 10 درصد شیمایی است.

این فرآورده دارویی باعث کاهش التهاب و تورم و تسریع فرایند طبیعی درمان شده و از عفونت زخم دیابت جلوگیری می نماید. مواد مؤثره موجود در فرمولاسیون این پماد دارای خواص ضد قارچی ضد میکروبی وضد التهابی است.

ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در پماد موجب به دام انداختن رادیکال های آزاد می گردد که نقش مهمی در ترمیم زخم و جلوگیری از عفونت زخم دیابتی دارد. بعلاوه وجود موم زنبور عسل در این ترکیب اثرات درمانی دارو را در ترمیم زخم دیابتی دوچندان نموده است.

توانمندی در بازسازی بافت های بیمار

بر خلاف سایر دارو ها و پماد های موجود در بازار برای بیماران دیابتی که برای درمان زخم پا باید قند خون کنترل شده باشد، این پماد به واسطه قدرت بازسازی فوق العاده ای که دارد حتی در صورت غفلت بیمار در تنظیم قند خون و یا عفونت عروقی می تواند زخم را بازسازی نموده و علاوه بر این جلوی بروز زخم های تازه را نیز می گیرد.

این ویژگی، در بسیاری از محصولات دیگر وجود ندارد، زیرا قادر به تنظیم قند خون بیمار نیستند و فرآیند ترمم نیز با مشکل رو به رو می گردد.

این شرکت دانش بنیان توانسته برای 60 نفر اشتغال زایی مستقیم ایجاد کند و 7 شرکت نیز مسؤول پخش فراوریات این شرکت در کشور است.

دارودرمان سلفچگان به کشور های اروپایی، شرق آسیا، آمریکا و آلمان صادر شده و متقاضیان دریافت محصول این شرکت روز به رو در حال افزایش است. حتی محصولات این شرکت در کشور های خارجی با نشانی (برندی) که در آنجا ثبت شده به فروش می رسد.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان گفت: داروی ایران ساخت برای درمان عوارض دیابت، فزونی دیگری نسبت به سایر دارو های موجود در بازار دارد و فرد دیابتی به استفاده از دارو هایی دیگر همزمان با استفاده از این دارو احتیاج ندارد، ولی سایر شرکت ها با ترکیبی از دارو ها فرد را درمان می نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2014

به "پماد ایران ساخت به درمان زخم قند خون یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پماد ایران ساخت به درمان زخم قند خون یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید