دورتموندی ها از هم قرعه نشدن با منچسترسیتی خوشحالند

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال دورتموند، نایب قهرمان فصل قبل رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فصل جاری با زنیت سنت پترزبورگ هم قرعه شده است.

دورتموندی ها از هم قرعه نشدن با منچسترسیتی خوشحالند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس 2020 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

میشاییل زورک، مدیر ورزشی دورتموند، در مصاحبه با سایت این باشگاه گفت: از نظر من این یک قرعه خوب است. ما تا به حال با زنیت بازی نکرده ایم. ضمن اینکه بازی در زمین این تیم در ملاقات رفت برای ما امتیاز محسوب می گردد. البته نمی دانیم اواخر فوریه شرایط آب و هوایی آنجا چگونه است. اما صادقانه بگویم از اینکه با منچسترسیتی هم قرعه نشده ایم خوشحالم.

آکی واتزکه، رئیس باشگاه دورتموند هم با ابراز خوشحالی از قرعه ای که نصیب این تیم شده، گفت: وقتی تیم شما قرار است در یک هشتم بازی کند نباید انتظار قرعه آسانی را داشته باشید. با این حال وقتی به دیگر تیم های آلمانی نگاه می کنم می بینم قرعه خوبی داریم. البته شرایط آب و هوایی سخت است و باید زنیت را جدی بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 873

به "دورتموندی ها از هم قرعه نشدن با منچسترسیتی خوشحالند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورتموندی ها از هم قرعه نشدن با منچسترسیتی خوشحالند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید