دو ممیز آلمانی در راه ایران

به گزارش مجله باهام، کنفدراسیون فوتبال آسیا معمولا در چهار بخش ورزشی، اداری، اقتصادی و زیرساخت ها اسناد و مدارک باشگاه ها را به طور دقیق آنالیز می نماید.

دو ممیز آلمانی در راه ایران

دو مسوول یک شرکت مستقل ممیزی باشگاه های فوتبال که با کنفدراسیون فوتبال آسیا قرارداد دارند، اردیبهشت ماه از باشگاه های ایرانی بازدید خواهند کرد.

ممیزان کنفدراسیون فوتبال آسیا که قرار است از هفتم تا 12 اردیبهشت ماه از باشگاه های ایرانی بازدید به عمل آورند، هم اکنون در کشور امارات به سر می برند. این دو فرد از مسئولان یک شرکت مستقل ممیزی باشگاه های فوتبال هستند که طی یک قرارداد همکاری با AFC، تمام امور مجوز حرفه ای باشگاه ها و عملکرد فدراسیون های فوتبال هر کشور را در امر استقرار الزامات مجوز حرفه ای تحت کنترل و ممیزی دارند.

این دو ممیز آلمانی در سال های گذشته به ایران سفر داشته و این بار نیز جهت پیگیری و کنترل روند پیشرفت استقرار الزامات مجوز حرفه ای، در تاریخ فوق در ایران خواهند بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا معمولا در چهار بخش ورزشی، اداری، اقتصادی و زیرساخت ها اسناد و مدارک باشگاه ها را به طور دقیق آنالیز می نماید ضمن اینکه از امکانات باشگاه ها نظیر استادیوم ها و آموزشگاه های فوتبال نیز بازدید خواهند کرد.

3-165

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 192

به "دو ممیز آلمانی در راه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو ممیز آلمانی در راه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید