مهرگان: از بازی مان مقابل تایلند راضی هستم، در جهت پیشرفت قرار داریم

به گزارش مجله باهام، سرمربی تیم بانوان ایران می گوید با وجود شکست تیمش برابر تایلند، از نمایش شاگردانش راضی است.

مهرگان: از بازی مان مقابل تایلند راضی هستم، در جهت پیشرفت قرار داریم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، جواد مهرگان درباره شکست تیمش برابر تایلند گفت: من فکر می کنم بازی قابل قبولی را ارائه دادیم. در سیستم دفاعی عملکرد خوبی داشتیم و روی تور خوب عمل کردیم. تایلند با ترکیبی که با آن برابر آلمان، بلغارستان، روسیه و… به میدان رفته بود، برابر ما حاضر شد و خوشحالم که با این تیم بازی کردیم. این بازی با توجه به ترکیب حریف، از ساعت ها تمرین در پیشرفت ما موثرتر بود و به ما یاری کرد.

وی اضافه نمود: باید در حمله بیش تر کار کنیم تا بهتر عمل کنیم. در این بازی و در لحظات معین نماینده تجربه بیش تر بازیکنان تایلند به یاری این تیم آمد. در دو ست اول، بازی پایاپایی را شاهد بودیم ولی ست سوم تیم تایلند در دفاع بهتر عمل کرد و با توپ گیری بیش تر پیروز شد. هرچند بهترین بازی خود را ارائه ندادیم ولی در کل از بازی تیم مان راضی هستم.

سرمربی تیم بانوان ایران درباره بازی فردای تیمش برابر چین تایپه گفت: چین تایپه تیمی است که سرعتی بازی می نماید ما احتیاج داریم که به بازی خود سرعت دهیم. باید شرایط خود و حریف را آنالیز کنیم تا بازی خوبی را ارائه دهیم. تیم ما در جهت پیشرفت قرار گرفته است و هر بازی بهتر می شویم. بازبکنان ما هم با انگیزه بالایی خود را آماده بازی فردا می نمایند. تیم ما نشان داده که فاصله اش با تیم های برتر آسیا کم شده و احتیاج داریم تا با حضور در این تورنمنت ها و بازی با تیم های قدرتمند، بیش تر پیشرفت کنیم.

وی در خاتمه و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به فاصله کوتاه زمانی تا بازی ایران و چین تایپه چیست، اعلام کرد: شاید بهتر بود زمان بازی کمی عقب می افتاد ولی مسئله ای وجود ندارد. طبق قانون فاصله دو بازی باید حداقل 14 ساعت باشد و بازی با چین تایپه 16 ساعت دیگر است. ما برای رو به رو شدن با این مسئله کار نموده بودیم و سال گذشته هم این شرایط برایمان پیش آمده بود. به همین دلیل نگران نیستیم. درست است که کار ما سخت می گردد ولی مسئله ای نیست. شرایط میزبانی در سطح بالا و خوبی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 290

به "مهرگان: از بازی مان مقابل تایلند راضی هستم، در جهت پیشرفت قرار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرگان: از بازی مان مقابل تایلند راضی هستم، در جهت پیشرفت قرار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید