رادیسون کالکشن مسکو؛از هتل های 5 ستاره شهر و از رویایی ترین اقامتگاه های مسکو

به گزارش مجله باهام، اگر دلتان می خواهد در یکی از ساختمان های هفت خواهر مسکو اقامت کنید و مانند یک سلبریتی با شما برخورد گردد یا خدماتی در سطح جهانی دریافت کنید، بلیط هواپیما مسکو را رزرو نموده و یکی از اتاق های هتل رادیسون کالکشن مسکو را برای تعطیلات خود انتخاب کنید.

رادیسون کالکشن مسکو؛از هتل های 5 ستاره شهر و از رویایی ترین اقامتگاه های مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

موقعیت مکانی هتل

هتل رادیسون کالکشن مسکو در کرانه رودخانه مسکوا و در یکی از بناهای نمادین شهر آشیانه نموده است که از یک سمت با آب های رودخانه مسکوا هم مرز بوده و از سمتی دیگر به کاخ سفید روسیه مشرف است. اینجا از جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر مثل کاخ کرملین، میدان سرخ و تئاتر بولشوی اصلا دور نیست و مهمانان بعد از یک قایق سواری مفرح می توانند دسترسی راحتی به آن ها داشته باشند یا برای خرید و صرف غذا به خیابان آربات مسکو بروند. ایستگاه قطار و ایستگاه مترو کییوسکی هم در کمتر از 1 کیلومتری هتل قرار گرفته است و نزدیک ترین فرودگاه به هتل رادیسون کالکشن مسکو، فرودگاه بین المللی ونوکووا است که حدود 23.8 کیلومتری با آن فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل

با اینکه هتل رادیسون کالکشن مسکو بیش تر شهرتش را مدیون ساختمان نمادین خود است و ساختمانی تاریخی به حساب می آید ولی در سال های اخیر بازسازی شده و خدمات و امکانات مدرنی را به مجموعه خود اضافه نموده تا اقامتی رویایی را برای مهمانان خود مهیا کند. به همین جهت استخر، پارکنیگ رایگان، سرویس ترانسفر فرودگاهی، مرکز سلامت و اسپا، رستوران های متنوع، اتاق های خانواده، کرایه خودرو، مغازه کادویی و فروشگاه تنها بخشی از امکانات و خدمات آن هستند.

انواع اتاق های هتل

این هتل 34 طبقه در 501 واحد اقامتی متشکل از اتاق، سوئیت و آپارتمان از مهمانان خود میزبانی می نماید. هنگام رزرو هتل رادیسون کالکشن مسکو گزینه هایی مثل اتاق سوپریور، پرمیوم، اگزکیوتیو و سینگل و همچنین سوئیت های رمانتیک و پرزیدنتال یا آپارتمان های تک خوابه برایتان نمایش داده می گردد که تمامی این واحدها به صورت لوکس دکور شده اند.

امکانات اتاق های هتل

هارمونی رنگ های به کار رفته در اتاق های Radisson Collection Hotel Moscow و اثاثیه کلاسیکش فضایی دلنشینی را برای اقامت مهیا نموده اند. از طرفی این اتاق ها با جزئیات کامل دکور شده اند و تمام امکانات رفاهی از جمله تلویزیون، بخش نشیمن، تهویه مطبوع، مینی بار، چای ساز، اسپرسو ساز، بیده، حمام اختصاصی مجهز، میز، اینترنت رایگان و گاوصندوق را در خود جای داده اند. بعضی از این اتاق ها چشم اندازی رو به شهر یا محوطه هتل دارند.

گزینه های صرف غذا

یکی از ویژگی هایی که این هتل را از بیش تر هتل های هم رده خود متمایز می نماید، تعداد رستوران های زیاد و متنوعش است که از بهترین های شهر مسکو به حساب می آیند و در محیط شیک و دلنشین خود انواع غذاهای ملی و بین المللی را طبخ و سرو می نمایند. رستوران ورندا محل سرو صبحانه های هتل است که با غذاهای سالمی به سبک سلف سرویس از مهمانان پذیرایی می نماید. برای صرف تمام وعده های روزانه می توان به رستوران کلاب هتل رادیسون کالکشن سر زد. در این هتل 19 رستوران مختلف و شیک دایر است.

دیگر خدمات و امکانات هتل

اینجا هر 2 ساعت یک بار مهمانان را با قایق به تماشای کاخ کرملین و کلیسای جامع مسکو می برند. محوطه آن فضای سرسبز و باغ مانندی دارد که لحظات دنجی را برای مهمانان فراهم می نماید. در هتل رادیسون کالکشن سالن های عظیم و مجهزی برای برگزای همایش ها، ایونت ها و حتی نمایشگاه ها اختصاص یافته است و دارای اتاق های جلسات متنوعی متناسب با احتیاج مهمانان است. پرسنل هتل به زبان های اسپانیایی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی و چینی هم صحبت می نمایند. کتابخانه، کارائوکه، موسیقی زنده، جکوزی، حمام، سولاریوم، خدمات زیبایی، اتاق بخار، خدمات ماساژ، زمین بازی بچه ها، خدمات پرستاری از کودک، خدمات تهیه بلیط، کلاس ایروبیک و یوگا و کلاس بدنسازی از دیگر خدمات و امکانات هتل رادیسون کالکشن مسکو هستند.

دلایل انتخاب هتل

ساختمان باشکوه و مدرن

امکانات فراوان

پرسنل حرفه ای

اماکن و جاذبه های نزدیک به هتل

فاصله هتل رادیسون کالکشن مسکو تا مرکز خرید یوروپسکی: 800 متر

فاصله هتل رادیسون کالکشن مسکو تا باغ وحش مسکو: 1.5 کیلومتر

فاصله هتل رادیسون کالکشن مسکو تا خیابان آربات: 1.7 کیلومتر

فاصله هتل رادیسون کالکشن مسکو تا کاخ کرملین: 3.2 کیلومتر

فاصله هتل رادیسون کالکشن مسکو تا تئاتر بولشوی: 3.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1341

به "رادیسون کالکشن مسکو؛از هتل های 5 ستاره شهر و از رویایی ترین اقامتگاه های مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیسون کالکشن مسکو؛از هتل های 5 ستاره شهر و از رویایی ترین اقامتگاه های مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید