تور چین ارزان: رندرهای رسمی گوشی تاشوی اوپو لو رفت؛ احتمال حذف چین خوردگی نمایشگر

به گزارش مجله باهام، تا به امروز فقط سامسونگ توانسته در بازار گوشی های تاشو به موفقیت گسترده دست پیدا کند. اگرچه اولین گوشی تاشوی این شرکت مسائل زیادی داشت، ولی به مرور زمان کیفیت آن ها بهبود قابل توجهی پیدا نموده است ولی وقت آن رسیده که یک شرکت قدرتمند، جایگاه سامسونگ را در این بازار به چالش بکشد. اولین گوشی تاشوی اوپو فقط چند روز دیگر معرفی می گردد و حالا به لطف یکی از افشاگران، چند تصویر رندر از آن منتشر شده که جزئیات طراحی این گوشی را نشان می دهند.

تور چین ارزان: رندرهای رسمی گوشی تاشوی اوپو لو رفت؛ احتمال حذف چین خوردگی نمایشگر

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

روی هم رفته طراحی این گوشی به شدت یادآور گلکسی زد فولد 3 است ولی به نظر می رسد اوپو Find N از ابعاد کوچک تر نسبت به دیگر گوشی های سری زد فولد بهره می برد. پنل پشتی این گوشی عملا تفاوت خاصی با گوشی پرچم دار اوپو Find X3 Pro ندارد. گفته می گردد کاربران برای خرید این گوشی می توانند بین 3 رنگ خاکستری، سفید و بنفش دست به انتخاب بزنند.

در رابطه با مشخصات سخت افزاری این گوشی هنوز گزارش موثقی منتشر نشده ولی به احتمال زیاد همراه با اسنپدراگون 888 راهی بازار می گردد و نباید انتظار بهره گیری از اسنپدراگون 8 نسل 1 را داشته باشیم. گفته می گردد یک دوربین 32 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی این گوشی انجام وظیفه خواهد نمود و بعلاوه در پنل پشتی آن دوربین های 50، 16 و 13 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

اگرچه در زمینه گوشی های تاشو شرکت های مختلفی وارد عمل شده اند، ولی گوشی های ساخت این شرکت ها همچنان با مشکل چین خوردگی نمایشگر دست و پنجه نرم می نمایند. علاوه بر این باید به مشکلاتی نظیر دوام بدنه هم اشاره کنیم که برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارند. در این میان، اوپو اعلام نموده که از سال 2018 مشغول توسعه گوشی های تاشو است و در سال 2019 اولین مدل اولیه تاشوی این شرکت به نمایش عایدی.

در همان سالی که هواوی از گوشی میت ایکس رونمایی نموده، اوپو هم قصد داشته چنین کاری را انجام دهد ولی در نهایت مدیران اوپو تصمیم گرفتند عرضه این گوشی که از نظر طراحی هم مشابه میت ایکس بوده، لغو نمایند. از آن موقع، گزارش ها و شایعه های زیادی درباره گوشی های تاشوی اوپو منتشر شده است. یکی از مدیران ارشد اوپو گفته که آن ها برای ورود به این بازار عجله ننموده اند و در عوض با یادگیری از اشتباهات دیگر شرکت ها، پیروز شده اند محصول بهتری را فراوری نمایند.

گفته می گردد گوشی اوپو Find N از برترین نمایشگر و لولای بین تمام گوشی های تاشو بهره می برد. این گوشی فقط چند روز دیگر معرفی می گردد و احتمالا تا آن موقع جزئیات بیشتری از آن فاش خواهد شد. در همین زمینه، یکی از افشاگران مشهور در توییتر نوشته که اوپو برای این گوشی پیروز شده چین خوردگی نمایشگر را تا حد زیادی کاهش دهد. اگر این مشخصه عملی شده باشد، با یک گوشی بسیار مجذوب کننده تر نسبت به نمونه های ساخت دیگر شرکت ها روبه رو خواهیم شد.

از سوی دیگر باید به مشکل عدم سازگاری اپلیکیشن ها با گوشی های تاشو اشاره کنیم. اگرچه در این زمینه سامسونگ کارهای مهمی را انجام داده، ولی هنوز تجربه کاربری اپلیکیشن ها در گوشی های تاشو چندان ایدئال نیست. اما خوشبختانه گوگل به زودی نسخه نهایی اندروید 12L را منتشر می نماید که هدف اصلی آن، بهبود تجربه نرم افزاری در گوشی های تاشو است. بنابراین بدون شک گوشی های تاشو در این زمینه بهبود قابل توجهی پیدا می نمایند.

روی هم رفته اوپو از جمله شرکت هایی است که به عملی کردن نوآوری های مختلف علاقه زیادی دارد و مثلا سال گذشته از یک گوشی مفهومی رول شونده رونمایی کرد. باید ببینیم آیا اولین گوشی تاشوی این شرکت رقیب قدرتمندی برای گوشی های تاشوی سامسونگ خواهد بود یا نه.

منبع: notebookcheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2037

به "تور چین ارزان: رندرهای رسمی گوشی تاشوی اوپو لو رفت؛ احتمال حذف چین خوردگی نمایشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین ارزان: رندرهای رسمی گوشی تاشوی اوپو لو رفت؛ احتمال حذف چین خوردگی نمایشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید