سطح مسابقات ایتالیا بالاتر از جهانی است

به گزارش مجله باهام، خبرنگاران: مربی تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان گفت: سطح مسابقات ایتالیا در حد دنیای و حتی می توان گفت بالاتر از آن است چون تیم ها با ترکیبی بیشتر از مسابقات قهرمانی دنیا شرکت می نمایند.

سطح مسابقات ایتالیا بالاتر از جهانی است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

رضا پیکرآرا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد حضورش در تیم ملی شمشیربازی در بخش سابر به عنوان مربی گفت: نزدیک 2 ماه است که به تیم بزرگسالان به عنوان مربی اضافه شده ام و در کنار پیمان فخری کار می کنم. من مربی تیم جوانان هم بودم و اولین حضورم در بزرگسالان است. سطح بچه ها نسبت به سایر رده ها بالاتر است و ما نیز باید کوشش کنیم تا سطح خود را بالاتر ببریم.

وی در مورد تمرین ملی پوشان برای اعزام به مسابقات گرندپری کلاس A ایتالیا گفت: سطح مسابقات ایتالیا در حد دنیای و حتی می توان گفت بالاتر از آن است چون تیم ها با ترکیبی بیشتر از مسابقات قهرمانی دنیا شرکت می نمایند. نفرات پنجم و ششم تیم کره فاصله زیادی با نفرات اول و دوم این تیم ندارند و چون تیم هایی مانند کره جنوبی با نفرات بیشتری در این مسابقه شرکت می نمایند مسلما سطح مسابقات بالاتر است.

مربی تیم ملی سابر در ادامه اضافه کرد: با صحبت هایی که با فخری انجام شد تصمیم گرفتیم تمرین بچه ها به خاطر بازی های آسیایی و فشار زیادی که برای آن مسابقات داشتند، برای مدتی با فشار کمتری تمرین کردند اما دوباره تمرینات را جدی استارت زدیم و اولین مسابقه ای است که با فشار و منظم تمرین می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که حضور شما به عنوان داور بین المللی تا چه حد در مربیگری شما موثر است، گفت: امر داوری در کنار مربیگری بسیار مهم است. من وقتی با شاگردانم در نوجوانان و جوانان تمرین می کنم، می بینم که آنها زمانی که نتوانند حرکات را بررسی نمایند، نمی توانند بازی خوبی داشته باشند. داور علاوه بر آشنایی با قوانین، باید بررسیها را نیز بداند و این دید می تواند به مربیگری یاری بسیاری بکند.

پیکرآرا در خاتمه گفت: یکی از دلایل موفقیت فخری این است که داوری در سطح دنیای است و در دوره بعد المپیک می تواند در بخش داوری قرار بگیرد و این به بازیکن یاری می نماید و این نگاه داوری باعث می گردد تا مربی نکات ریز را با بیان ساده تر به بازیکنان انتقال دهد.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 557

به "سطح مسابقات ایتالیا بالاتر از جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سطح مسابقات ایتالیا بالاتر از جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید