سفر پنهانی سرمربی مشهور پرتغالی به اصفهان!

به گزارش مجله باهام، در حالی که شایعات پیرامون نیمکت دو تیم سپاهان و استقلال به اوج خود رسیده، روزنامه پرتغالی ABola در گزارشی به سفر ژوزه مورایس پرتغالی به اصفهان برای انجام آخرین مذاکرات و همچنین بازدید از امکانات باشگاه سپاهان پرده برداشته است.

سفر پنهانی سرمربی مشهور پرتغالی به اصفهان!

در گزارش منتشره در وبسایت این روزنامه آمده که مورایس روز چهارشنبه با مدیران باشگاه سپاهان دیدار کرد و همچنین مذاکرات خود را پیش برد تا به این ترتیب در یک قدمی هدایت سپاهان قرار بگیرد.

مورایس سابقه کار در لیگ تونس، عربستان و کره جنوبی را دارد و چندی پیش به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال نیز مطرح بود، اما هرگز خبر رسمی و تایید شده از مذاکرات طرفین و حتی پیشنهاد استقلال به بیرون درز نکرد.

حالا این گزارش در حالی به بیرون آمده که هیچ خبری از این ماجرا به بیرون درز نکرده و حالا روزنامه پرتغالی خبر از سفر مخفیانه سرمربی مشهور به اصفهان را داده است.

به این ترتیب انتظار می رود تا پایان هفته تکلیف نیمکت سپاهان نیز مثل استقلال معین شود.

مورایس 56 ساله که به عنوان دستیار مورینیو مشهور شده، در اینترمیلان، رئال مادرید و چلسی مربیگری کرد و حتی مدتی سرمربی تیم برنلی نیز بود. او دو سال در کره جنوبی چونبوک موتورز را به عنوان قهرمانی رساند و فصل گذشته با الهلال نیز قهرمان شد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1401 بروزرسانی: 28 تیر 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2202

به "سفر پنهانی سرمربی مشهور پرتغالی به اصفهان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر پنهانی سرمربی مشهور پرتغالی به اصفهان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید