شاهرودی: حرف بدی نمی زنیم، کمپ برای همه است

به گزارش مجله باهام، اگر هم این کمپ ساخته شده باید همه از آن استفاده نمایند.این کمپ برای همه است.ما حرف بدی نمی زنیم، چرا تیم ملی تمرین می نماید اما تیم امید نمی تواند؟

شاهرودی: حرف بدی نمی زنیم، کمپ برای همه است

به گزارش خبرنگاران ،رضا شاهرودی مربی تیم امید درباره اینکه به این تیم اجازه استفاده از مجموعه پک را نداده اند و البته دلیلش را هم نگفته اند گفت:تیم امید هم جزو تیم های فدراسیون فوتبال محسوب می گردد و خود من هم تمام رده ها را گذراندم، چطور تیم ملی محسوب نمی گردد؟ خدا را شکر مردم مطلع هستند و همه چیز را می دانند.ما تیم ملی هستیم و باید تمام امکانات در اختیار تیم امید هم قرار بگیرد.

بازیکن سابق تیم ملی در مورد صحبت های اخیر کی روش که مدعی شده کمپ تیم ملی میراث او برای فوتبال ایران است و واکنش مهرداد میناوند به این صحبت ها گفت:خدا را شکر من، مهرداد میناوند، خداد عزیزی و حمید استیلی و همه تیم 98 هستیم و فکر می کنیم مردم هم کاملا از این موضوع مطلع هستند. همه فوتبالی ها می دانند وقتی تیم ملی به جام جهانی صعود می نماید پاداشی به تیم پرداخت می گردد، آن موقع پاداش صعود تیم ملی به جام جهانی 98 را گرفتند و صفایی فراهانی کمپ تیم ملی را ساخت و همه فوتبالی ها هم این موضوع را می دانند.اگر هم این کمپ ساخته شده باید همه از آن استفاده نمایند.این کمپ برای همه است.ما حرف بدی نمی زنیم، چرا تیم ملی تمرین می نماید اما تیم امید نمی تواند.

شاهرودی در خصوص صحبت های میک مک درموت مربی ایرلندی تیم ملی علیه حمید استیلی که گفته بود استیلی تیم ملی را با سیرک اشتباه گرفته است، گفت:من نمی خواهم با ادبیات خود ایشان حرف بزنم.من با ادبیات خوب برخورد می کنم و ایشان را اصلاً نمی شناسم، اما اگر این آقا و حمید استیلی به خیابان بروند همه استیلی را می شناسند.استیلی رفیق و هم بازی من است و ما باید پشت هم باشیم. الان هم شاید در ایران دو نفر آنها (میک مک درموت) را بشناسند اما خارج از ایران هیچکس آن ها را نمی شناسد. من هم با همین ادبیات پاسخگو او را می دهم.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 71

به "شاهرودی: حرف بدی نمی زنیم، کمپ برای همه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: حرف بدی نمی زنیم، کمپ برای همه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید