آغاز پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر

به گزارش مجله باهام، پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر برقرار است

خاتمه با باز شدن مرزهای لبنان، پروازهای غیر مستقیم هواپیمایی قطر در راستا تهران بیروت نیز برای مسافران ایرانی فراهم شد. این شرکت هواپیمایی روز گذشته بیان کرد پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر در قالب راستا تهران - دوحه - بیروت - دوحه - تهران مجددا شروع شده است.

آغاز پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

بدین ترتیب مسافران ایرانی قادر خواهند بود با پروازهای غیر مستقیم هواپیمایی قطر در جهت تهران بیروت جابجا شوند.

طبق قانون صنعت هوایی لبنان از تمامی مسافرینی که از تهران به مقصد بیروت سفر می نمایند به محض ورود به فرودگاه رفیق حریری بیروت تست کرونا گرفته خواهد شد و هزینه آن به عهده مسافر خواهد بود.

علاوه بر این، مسافرین هنگام رسیدن به بیروت باید بیمه نامه مسافرتی معتبر همراه خود داشته باشند. این بیمه نامه باید تمامی هزینه های درمانی ویروس کووید 19 را پوشش دهد. در کنار این بیمه نامه مسافرین باید فرم اظهارنامه سلامت که توسط هواپیمایی قطر به آن ها داده می گردد را نیز پر نمایند.

بر این اساس پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر در جهت رفت تمامی روزهای هفته و با چندین پرواز صورت خواهد گرفت. این پروازها از فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) به سمت فرودگاه دوحه قطر (DOH) حرکت نموده و پس از توقفی چند ساعته در این فرودگاه به سمت مقصد یعنی فرودگاه رفیق حریری بیروت (BEY) حرکت نموده و به زمین خواهد نشست.

همچنین پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر در جهت برگشت تمامی روزهای هفته به جز یکشنبه و سه شنبه و با چندین پرواز صورت خواهد گرفت. این پروازها از فرودگاه رفیق حریری بیروت (BEY) به سمت فرودگاه دوحه قطر (DOH) حرکت نموده و پس از توقفی چند ساعته در این فرودگاه به سمت مقصد یعنی فرودگاه امام خمینی تهران (IKA) حرکت نموده و به زمین خواهد نشست.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قطر ایرویز از تهران به بیروت و از بیروت به تهران را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام نمایید.

منبع: فلای تودی
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1120

به "آغاز پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پروازهای تهران بیروت هواپیمایی قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید