طعم غذاهای خوشمزه در بهترین رستوران های سنگاپور

به گزارش مجله باهام، رستوران های سنگاپور

یکی از انگیزه های سفر به سنگاپور می تواند امتحان کردن غذاهای خوش طعم و ارزان آن باشد. غذاهایی که می توانید به راحتی آن ها را در فوت کورت ها و یا در دیگر رستوران های این شهر پیدا کنید. اما گاهی برای بعضی از افراد طعم غذاهای جدید شاید چندان خوشایند نباشد، در این مواقع آن ها می توانند به رستوران هایی بروند که مخصوص کشورهای دیگر است و با مزاج آن ها سازگاری دارد. در هر شهری می توانید هم رستوران هایی مخصوص غذاهای محلی همان کشور و هم رستوران هایی مخصوص غذاهای دیگر کشورها را پیدا کنید. می خواهیم تعدادی از رستوران های سنگاپور را معرفی کنیم که در آن ها غذاهای خارجی هم سرو می گردد، خبرنگاران را همراهی کنید.

طعم غذاهای خوشمزه در بهترین رستوران های سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

رستوران باسیلیکو (basilico)

برای صرف هر سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام می توانید به رستوران باسیلیکا بروید. از منوی این رستوران هم می توانید غذاهای سنگاپوری و هم غذاهای ایتالیایی را انتخاب کنید. اگر به رستوران بوفه علاقمند باشید هم در این رستوران بوفه ای با غذاهای خوشمزه وجود دارد.

رستوران آندره

این رستوران فقط غذاهای فرانسوی دارد. همانطور که شاید حدس زده باشید آندره نام صاحب این رستوران است که خود او سرآشپز اصلی غذاهای این محل هم می باشد. این شخص از بچگی در کشور فرانسه به آشپزی مشغول بوده و دستپخت بسیار خوبی دارد. فضای گرم و صمیمی این رستوران باعث می گردد که در آن احساس راحتی داشته باشید. دکوراسیون رستوران به آن فضایی رمانتیک گونه از پاریس داده است و در آن آقای آندره و همسرش به یاری همدیگر از مهمانان پذیرایی می نمایند. رستوران فقط در روزهای چهارشنبه و آدینه ناهار دارد و در روزهای دیگر فقط شام سرو می نماید ضمن اینکه در روزهای دوشنبه هم تعطیل است.

رستوران شیراز

همانطور که از اسمش تعیین است رستوران شیراز رستورانی ایرانی است! اگر در سنگاپور دلتان هوای ایران را نموده به این رستوران بروید تا با فضا و دکوراسیون ایرانی آن در این کشور، ایران را هم تجربه کنید. وقتی چشمتان به منوی این رستوران می افتد در آن فقط غذاها، پیش غذاها و دسرهای خوشمزه ایرانی را می بینید. این رستوران هر روز از صبح تا شب باز است و در آن هر سه وعده غذایی سرو می گردد.

رستوران اسپاگو (Spago)

اگر به دنبال رستورانی با چشم انداز زیبا هستید تا در حین غذا خوردن آسمان خراش های سنگاپور را هم ببینید این رستوران بهترین جا برای شماست چون در طبقه 57 برج مارینا بی سندز قرار گرفته است و اگر بر روی جایگاه های تراس آن بنشینید منظره ای خیره نماینده در مقابل شما قرار می گیرد. در منوی این رستوران فقط غذاهای آمریکایی را پیدا می کنید.

رستوران فرتینی لا تراتوریا (Fratini la Trattoria)

این رستوران از رستوران های ایتالیایی سنگاپور است که در منوی آن فقط غذاهای ایتالیایی موجود می باشد. کسانی که رژیم گیاه خواری را دنبال می نمایند می توانند با خیال راحت به این رستوران بروند چون برای آن ها در این محل غذاهای مخصوص گیاهی سرو می گردد. همچنین برای کسانی که غذاهای گوشتی و غذاهای دریایی را دوست دارند هم منوعی متنوع موجود می باشد. این رستوارن فقط برای ناهار و شام باز است و هر روز هفته فعالیت می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 386

به "طعم غذاهای خوشمزه در بهترین رستوران های سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعم غذاهای خوشمزه در بهترین رستوران های سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید