عنایتی: بیشترین ضربه ایستگاهی را می گیریم اما استفاده نمی کنیم، نیم فصل اول برای ما پرفراز و نشیب بود

به گزارش مجله باهام، سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت که تیمش یک نیم فصل پرفراز و نشیب را در لیگ برتر پشت سر گذاشته است.

عنایتی: بیشترین ضربه ایستگاهی را می گیریم اما استفاده نمی کنیم، نیم فصل اول برای ما پرفراز و نشیب بود

به گزارش خبرنگاران، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال هوادار مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی فردا برای ما، فوق العاده پراهمیت است. مقابل تیمی بازی داریم که فوتبال خوبی بازی می کند. نتایج آنها را دنبال کردیم و باید بگویم شاید در ابتدای فصل کمی فراز و نشیب داشتند، اما چند هفته ای است که به ثبات خوبی رسیده اند.

وی در ادامه اضافه کرد: می دانیم فردا چه بازی سختی خواهیم داشت و تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد تا آخرین بازی دور رفت را با پیروزی پشت سر بگذاریم. قطعاً تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به عملکردی که تیمش در نیم فصل اول داشت، گفت: نیم فصل اول برای تیم هوادار پرفراز و نشیب بود و با قرعه شرایط برای ما به لحاظ تجربه ای سخت بود. البته هر چه جلوتر رفتیم، شرایط بهتر شد. از نحوه بازی تیم مان راضی هستم، اما در نتیجه گیری و امتیاز جمع کردن معتقدم می توانستیم بهتر عمل کنیم و امتیازهای بیشتری جمع کنیم که این اتفاق رخ نداد. آماده می شویم بعد از این بازی شرایط را تغییر بدهیم و علاوه بر اینکه بازی خوبی انجام می دهیم، نتیجه خوبی هم بگیریم.

عنایتی درباره اینکه فشردگی بازی ها بالاست و در این شرایط امکان مصدومیت بازیکنان بالا می رود که در همین شرایط تیم خودش هم چند مصدوم داشت و نحوه بدنسازی تیمش چطور بوده است، اعلام کرد: ما در پیش فصل بدنسازی خوبی انجام دادیم، اما فشار بازی ها و اینکه بازیکنان باید هر چهار پنج رو بازی کنند، شرایط ما را سخت کرد. ما هر بازی چهار پنج مصدوم داریم که اگر تیم مان یکدست نبود، به مشکل می خوردیم. خدا را شکر تیم یکدستی داریم، اما باید همینطور جلو برویم، کاری از دست ما بر نمی آید و این برنامه ریزی اجرا شده است. در 20 روزی که لیگ تعطیل است، برنامه ریزی داریم هم ریکاوری کنیم و هم بدنسازی کوچکی داشته باشیم تا در نیم فصل دوم به مشکل نخوریم. این برنامه ریزی اجرا شده است و ما هم باید مانند تمام دنیا جلو برویم.

وی در مورد اینکه برخلاف ساختار دفاعی تیمش، در خط حمله آمار خوبی در هوادار وجود ندارد، گفت: ساختار حمله ای ما دچار مشکل است و اصلاً بار گلزنی تیم را روی دوش مهاجمان نمی اندازم. ما در هر بازی بالای 18، 19 ضربه ایستگاهی داریم که در ضربات ایستگاهی مدافعان هم برای استفاده از ضربات سر اضافه می شوند. من اشکال کار را به بخش هجومی تیمم می گیرم، نه فقط مهاجمان. ضمن اینکه باید فکری اساسی انجام بدهیم و بعد از این بازی هم چند بازیکن مدنظر داریم که باید اضافه کنیم. اندک نقاط ضعف مان را باید در نیم فصل دوم پوشش بدهیم تا با قدرت ادامه بدهیم. به جرأت می گویم که اولین یا دومین تیمی هستیم که بیشترین ضربه ایستگاهی را می گیریم، اما استفاده نمی کنیم. باید بیشتر کار کنیم و تمرکز داشته باشیم تا از این ضربات بهتر استفاده کنیم.

سرمربی تیم هوادار درباره تقابل با علیرضا منصوریان که زمانی در استقلال با او همبازی بود، گفت: من با علی منصوریان تقابلی ندارم و دو رفیقی بودیم که سال ها در کنار هم حضور داشتیم. علی منصوریان را به عنوان یک دوست و برادر دوست دارم. الان هم یک بازی می خواهیم انجام بدهیم و هر دو روی نیمکت تیم هایی هستیم که همه از ما انتظار دارند. می دانم روی نیمکت صنعت نفت همه از منصوریان انتظار دارند و من هم اولین فصل مربیگری ام در لیگ برتر است و تلاش می کنیم کارنامه خوبی داشته باشیم. آرزوی موفقیت دارم برای علی منصوریان و صنعت نفت و امیدوارم این تیم را به جایگاه اصلی اش برساند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2078

به "عنایتی: بیشترین ضربه ایستگاهی را می گیریم اما استفاده نمی کنیم، نیم فصل اول برای ما پرفراز و نشیب بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی: بیشترین ضربه ایستگاهی را می گیریم اما استفاده نمی کنیم، نیم فصل اول برای ما پرفراز و نشیب بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید