غارت فروشگاه های ایتالیا بعد از شیوع کرونا

به گزارش مجله باهام، در پی مرگ دومین شهروند ایتالیایی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا رفت و آمد در چند شهر شمال ایتالیا به شدت محدود شد. مردم این کشور به فروشگاه ها حمله نموده و تقریبا آنها را غارت کردند .

غارت فروشگاه های ایتالیا بعد از شیوع کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا تابستان 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، بلومبرگ با همین سرتیر و جملات در مورد رفتار ایتالیایی ها نوشت: در بین کشورهای اروپایی تا به امروز بیشترین موارد ابتلا به کرونا در ایتالیا شناسایی شده است.

همچنین مقام های ایتالیایی به خاطر نگرانی از گسترش آلودگی به ویروس کرونا، کارناوال ونیز را تعطیل نموده اند.

  • فوتبالیست مشهور اینتر میلان کرونا گرفت
  • ایتالیا کانون ورود کرونا به اروپا؛ افزایش کشته ها در فرانسه

مقام های محلی در منطقه ونتو در شمال ایتالیا یکشنبه اعلام نمودند با هدف مقابله با همه گیری کرونا، کارناوال ونیز را دو روز زودتر تعطیل نموده اند. دانشگاه ها و مدارس میلان را هم به طور موقت تعطیل شده اند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.

فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دولت ایتالیا برای مقابله با گسترش ویروس کرونا تدبیرهایی در دستور کار قرار داده و امیدوار است شیوع اپیدمی در شهرهای شمالی را متوقف کند.

مرکز شیوع ویروس جدید کرونا موسوم به کووید- 19 در ایتالیا منطقه لومباردی در شمال آن است. دولت ایتالیا شامگاه شنبه 22 فوریه ورود و خروج شهروندان به چند شهر این منطقه را ممنوع اعلام نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 906

به "غارت فروشگاه های ایتالیا بعد از شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غارت فروشگاه های ایتالیا بعد از شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید