فاینال فانتزی 14 طبق شایعات راهی پلتفرم موبایل می گردد

به گزارش مجله باهام، طبق گزارشات نو، کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)؛ سازنده سری بازی های فاینال فانتزی قرار است طی یک همکاری با کمپانی تنسنت (Tencent)، نسخه موبایلی بازی محبوب Final Fantasy 14 را توسعه دهد.

فاینال فانتزی 14 طبق شایعات راهی پلتفرم موبایل می گردد

بر اساس گزارش Exputer، این دو کمپانی که در سال 2018 یک قرارداد همکاری استراتژیک با هم بستند اکنون در حال توسعه پورت موبایل بازی Final Fantasy 14 هستند. البته در حال حاضر معین نیست این بازی به صورت انحصاری تنها برای یک پلتفرم موبایل منتشر گردد یا روی همه دستگاه ها در دسترس خواهد بود.

یوسوکه ماتسودا (Yosuke Matsuda)؛ رئیس اسکوئر انیکس در سال 2021 فاش کرد: ما در حال همکاری با تنسنت هستیم و پروژه هایی در دست اجرا هستند اما در حال حاضر من از اظهار نظر در رابطه با جزئیات و از جمله بازی هایی که طی سه سال آینده منتشر می شوند، خودداری می کنم.

هیچ یک از این کمپانی ها به این پروژه های در دست ساخت اشاره نکرده و هیچ تایید و تکذیبی در رابطه با آن ارائه نداده اند. با این وجود تصور می گردد بعد از کنسل شدن بازی موبایلی معرفی نشده از سری Nier در سال گذشته، اکنون یک بازی موبایلی با موضوع فرنچایز فاینال فانتزی در دست توسعه باشد.

هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobu Sakaguchi)؛ سازنده فاینال فانتزی اخیرا از این گفت که تمایل ندارد تا روی بازی تازهی از سری فاینال فانتزی کار کند. چرا که اوقات خود را به بازی کردن فاینال فانتزی 14 می گذارند و این موضوع بسیار برای او لذت بخش و سرگرم کننده است. او گفت: اگر دوباره به برند فاینال فانتزی برگردم (و یک بازی از این مجموعه توسعه دهم) نمی دانم که آیا واقعا می توانم از آن (بازی تازه) به مقدار بازی فاینال فانتزی 14 لذت ببرم یا نه.

نائوکی یوشیدا (Naoki Yoshida)؛ تهیه کننده و کارگردان بازی Final Fantasy 14 اخیرا به خاطر مسائل موجود در بیلد ارلی اکسسِ بسته الحاقی بسیار مورد انتظار Dawntrail از هواداران عذرخواهی کرد. بعد از اینکه این اکسپنشن به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس بازیکنان نهاده شد، یوشیدا از بازیکنان تشکر کرد و به آن ها اطمینان داد تیم بازی سازی در پی آنالیز و حل مسائل موجود در بازی خواهد بود. از جمله این مسائل می توان به فریز شدن و توقف لحظه ای بازی در پلتفرم ایکس باکس و بعلاوه انیمیشن های خراب در تمامی پلتفرم ها اشاره نمود.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 تیر 1403 بروزرسانی: 20 تیر 1403 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2421

به "فاینال فانتزی 14 طبق شایعات راهی پلتفرم موبایل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاینال فانتزی 14 طبق شایعات راهی پلتفرم موبایل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید