خرید انواع گیفت کارت های متنوع در ایرانیکارت

به گزارش مجله باهام، بنابر اعلام ایرانیکارت، شما می توانید بدون وارد کردن اطلاعات و حساب بانکی خود، با خرید گیفت کارت یا کارت هدیه به پرداخت در سایت های خارجی بپردازید. گیمرهای زیادی هستند که می توانند با خریدهای درون برنامه ای بازی موردنظر، امکانات و تجهیزات بازی را بهبود بخشند. به این صورت هم جذابیت و هیجان بازی را افزایش می دهند و هم سریع تر به پیروزی در بازی می رسند یا مثلا روزهای نزدیک به بلک فرایدی را در نظر بگیرید که قصد دارید از تخفیف های فوق العاده آمازون و سایت های دیگر بهره ببرید. در این صورت شاید زمان کافی برای اینکه نسبت به ساخت حساب بین المللی اقدام کنید، نداشته باشید. راه چاره مناسب برای این موارد، استفاده از گیفت کارت است. اما چگونه می توان گیفت کارت خریداری کرد و چه انواعی دارند؟

خرید انواع گیفت کارت های متنوع در ایرانیکارت

فروشگاه های محدودی در کشور هستند که از آن ها می توانید انواع گیفت کارت را خریداری نمایید. بنابراین به صورت مفید و مختصر ویژگی بعضی از آن ها را بیان می کنیم.

گیفت کارت آمازون

گیفت کارت آمازون مزایای زیادی دارد و از آن استفاده زیادی می گردد. به عبارت بهتر گیفت کارت آمازون یکی از پرکاربردترین گیفت کارت ها در میان کاربران است. چرا که با استفاده از آن می توان به خرید لوازم مورد احتیاج مثل کتاب، کیف، کفش و سایر لوازم پرداخت. البته روز به روز به تعداد کاربرانی که علاقه به خرید کالا و لوازم مورد احتیاج خود از سایت آمازون دارند، اضافه کرده می گردد. نکته مهمی که در خصوص گیفت کارت آمازون وجود دارد و می تواند نظر شما را جلب کند، این است که با آن می توانید به خرید برنامه های آندروید نیز اقدام کنید.

گیفت کارت ایکس باکس

با گیفت کارت ایکس باکس می توانید به شمار زیادی از بازی ها و تفریح ها دست یابید. بعد از خرید این گیفت کارت و Redeem کردن آن در اکانت بازی خود، می توانید به خرید انواع تجهیزات، نقشه، موسیقی، اپلیکیشن و ... بپردازید. بعلاوه با استفاده از این گیفت کارت، خرید محصولات مایکروسافت برای شما امکان پذیر است.

گیفت کارت نتفلیکس

گیفت کارت نتفلیکس یکی از برترین روش ها برای پرداخت هزینه اشتراک نتفلیکس است که با آن می توانید در هر زمان و هر مکانی که هستید، به هر تعداد فیلم و سریال دسترسی داشته باشید. فیلم و سریال های نتفلیکس را می توان روی انواع دستگاه مثل موبایل، لپ تاپ، تبلت و ... مشاهده کرد. بعلاوه با آن می توانید فیلم های موردنظر خود را دانلود نموده و هر زمان که بخواهید به آن ها دسترسی داشته باشید.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلی استیشن پلاس (Playstation Plus)، کارت هدیه ای است که از طرف شرکت سونی برای کاربران، گیمرها و علاقه مندان به بازی های PS4 ارائه شده است. با این گیفت کارت می توانید نسبت به خرید اکانت پرمیوم و پرداخت های درون برنامه ای پلی استیشن اقدام نمایید، نسخه های پیش فروش را بخرید و به محتویات درون بازی دسترسی داشته باشید. برای خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس می توانید به وسیله لینک زیر اقدام کنید.

https://www.iranicard.ir/card/گیفت-کارت-پلی-استیشن-پلاس/

بعلاوه انجام بازی های آنلاین، خریداری موزیک از کمپانی سونی و دسترسی به فضای ابری از دیگر امکانات این گیفت کارت است.

گیفت کارت League of Legends

League of Legends که به عنوان ورزش الکترونیک دنیا نیز شناخته می گردد از جمله بازی های محبوب و شناخته شده گیمرها به شمار میرود. استفاده از این کارت هدیه، روش مناسبی برای خرید بازی های مختلف لجندز و پرداخت های درن برنامه ای می باشد. یعنی با استفاده از آن می توان امکانات و تجهیزات زیادی مثل لباس، سلاح و ملزومات جنگی را خریداری نموده و به هیجان و پیشرفت بازی اضافه کرد.

گیفت کارت بتل نت

گیفت کارت Battle.Net یکی از برترین روش های پرداخت آنلاین برای خرید درون برنامه ای بتل نت است که با آن می توان نسبت به خرید بازی های محبوب و مجذوب کننده اقدام کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های بتل نت، عدم دریافت هزینه عضویت و ساخت حساب کاربری آسان است که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

گیفت کارت ها انواع مختلف دیگری نیز دارند که با استفاده از آن ها می توانید به بسیاری از خدمات و محصولات سایت ها دست یابید. برای خرید انواع گیفت کارت به سایت ایرانیکارت مراجعه کنید. در تاریخ نزدیک به 1 ژانویه 2022 به مناسبت سال نو میلادی بعضی از سایت های بازی، تخفیف های فوق العاده ای می گذارند و شما درصورت تمایل می توانید گیفت کارت خود را در چنین زمانی بخرید تا از تخفیف ها استفاده نمایید. بعلاوه به وسیله اینستاگرام ایرانیکارت (https://www.instagram.com/iranicardcom) می توانید اطلاعات بیشتری داشته باشید و از اخبار مربوط به بازی ها و یا تخفیف ها باخبر شوید و یا با تماس با شماره 02191091000 مشاوره رایگان دریافت کنید. کارشناسان و پشتیبانان ایرانیکارت(iranicard.ir) هدایت های تخصصی و کاملی را در اختیار شما می گذارند.

منبع: فرارو
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2110

به "خرید انواع گیفت کارت های متنوع در ایرانیکارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید انواع گیفت کارت های متنوع در ایرانیکارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید