مرکز خرید کانیون یکی از خاص ترین مراکز خرید استانبول، عکس

به گزارش مجله باهام، شهر استانبول از نظر خرید شرایطی عالی دارد و جز شهرهای بسیار عالی برای خرید نه تنها برای مسافران ایرانی، بلکه برای سایر گردشگر ها نیز محسوب می شود. شهر استانبول از نظر دارا بودن بزرگترین مراکز خرید اروپا افتخارات زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر قصد خرید بلیط هواپیما و سفر به استانبول را داشته باشید، پیشنهاد می شود که از مرکز خرید کانیون برای خرید و تفریح دیدن کنید.

مرکز خرید کانیون یکی از خاص ترین مراکز خرید استانبول، عکس

چرا بازدید از مرکز خرید کانیون پیشنهاد می شود؟

یکی از بهترین و مدرن ترین مراکز خرید شهر زیبای استانبول است که جاذبه های زیادی برای بازدید دارد.

با معماری مدرن جالب و جذابی که دارد در بازدید اول نظر شما را به خود جلب می کند.

یک مجموعه سینمایی بسیار خوب نیز در این مرکز خرید وجود دارد که علاقمندان به فیلم وسینما می توانند با رفتن به آن از امکانات این مجموعه استفاده کرده و اوقات خوشی را سپری کنند.

مرکز خرید کانیون بهترین برند های دنیا را در خود جای داده است و با رفتن به این مجموعه می توانید به راحتی برند های مورد نیاز خود را تهیه کنید.

معماری مرکز خرید کانیون استانبول

کانیون در منطقه اقتصادی لونت شیشلی استانبول واقع شده و وسعتی بالغ بر 37500 متر دارد که البته بخش های زیادی از آن را برج های اداری به خود اختصاص داده اند. این مرکز خرید دارای 4 طبقه، 160 فروشگاه، 9 سالن سینمایی و یک سالن ورزشی بدنسازی بزرگ است. یکی از بزرگترین مزیت های کانیون قرارگیری آن در کنار ایستگاه مترو لونت است. معماری این مرکز به شیوه ای خاص بوده و برنده جایزه های بین المللی نیز شده است. برج ها و ساختمان های موجود در این مکان محوطه ای را به وجود آورده که آن را به شکل رو باز به یک مرکز خرید تبدیل کرده است. اگرچه فروشگاه ها و راهروها کاملا سرپوشیده است اما کمی از محیط همکف رو باز است و می توانید آسمان را مشاهده کنید. در بخش های مختلفی از محیط گیاهان متعددی قرار گرفته که بر زیبایی این مجموعه افزوده است. هم چنین تزیینات جالبی هم معمولا به مناسبت ایام کریسمس در این مرکز خرید انجام می شود.

فروشگاه ها و برند های مرکز خرید کانیون استانبول

برخلاف سایر مراکز خرید استانبول، کانیون فقط به البسه اختصاص ندارد. در ورودی کانیون یک سوپر مارکت بسیار بزرگ وجود دارد که می توانید انواع برند های دنیای و خوراکی های مرغوب ترکی را تهیه کنید. در طبقه دوم فروشگاه مخصوص کودک و نوجوان و اسباب بازی فروش ها وجود دارند. اپل و سونی دو فروشگاه بزرگ در بخش الکترونیک کانیون هستند. در بخش مد و لباس برند های معتبری مانند

Max Mara ,Gap ,Calvin Klein ,Liu Jo وجود دارند. در طبقات دیگر می توانید اجناس متنوعی از جمله لوازم خانگی، لوازم آرایشی با برند های معتبر مثل صفورا و مک و حتی کتاب نیز پیدا کنید. همچنین رستوران ها و کافه های متعددی نیز در این مرکز خرید وجود دارند. این مرکز خرید جزو مراکز خرید گران قیمت استانبول به شمار می رود.

امکانات تفریحی موجود در مرکز خرید کانیون استانبول

یک سینما در طبقه دوم کانیون وجود دارد که فیلم های به روز دنیا را پخش می کند و یکی از شعبات cinemaximum در شهر استانبول است. همچنین یک سینمای سه بعدی و محل بازی برای بچه ها و نوجوانان و playzone در طبقه زیرین این مجموعه وجود دارد. اتاق های بازی کامپیوتری برای افراد بزرگسال، سالن های نگهداری بچه ها، خیاطی، اتوشویی و آرایشگاه در سالن اصلی مرکز از دیگر امکانات مرکز خرید کانیون به حساب می آید.

هزینه و زمان پیشنهادی بازدید

بازدید از این مجموعه رایگان بوده و همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می توانید از این مرکز جذاب و دیدنی بازدید کنید. زمان پیشنهادی برای بازدید از مرکز خرید کانیون حدود 3-4 ساعت است.

نحوه دسترسی به مرکز خرید کانیون استانبول

بعد از این که بلیط هواپیمای استانبول را تهیه کرده و به این شهر سفر کردید، می توانید درمیدان تکسیم سوار مترو M2 شوید و به سمت ایستگاه حاجی عثمان حرکت کنید و بعد از طی کردن 3 ایستگاه در ایستگاه لونت پیاده شوید. برای رفتن به مرکز خرید کانیون به تابلو های راهنمای نصب شده در دیوار مترو و یا کف سالن باید توجه کرده و آن ها را دنبال نمایید.

اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک مرکز خرید کانیون استانبول

باشگاه ورزشی مارس: 110 متر

مرکز خرید Sapphire استانبول: 850 متر

مرکز خرید مترو سیتی: 1.1 کیلومتر

مرکز خرید آک: 3.2 کیلومتر

هتل های نزدیک مرکز خرید کانیون استانبول

هتل پارک ددمن لونت: 400 متر

هتل کینگ کراس: 800 متر

هتل لونت: 600 متر

هتل گول: 1 کیلومتر

هتل لاواندولا: 1 کیلومتر

رستوران های نزدیک مرکز خرید کانیون استانبول

رستوران نو رست: 19 متر

رستوران گینا: 1.3 کیلومتر

رستوران کارتا: 2.2 کیلومتر

رستوران پیولا: 2.5 کیلومتر

کافه و رستوران ماکارا: 3.4 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1340

به "مرکز خرید کانیون یکی از خاص ترین مراکز خرید استانبول، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید کانیون یکی از خاص ترین مراکز خرید استانبول، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید