فوتوپلیمرهای چاپ سه بعدی فراوری شد

به گزارش مجله باهام، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کاربردهای فوتوپلیمرها بسیار متنوع است و می تواند در طراحی قطعات سه بعدی برای کاربری های ساده تا ساخت قطعات پیچیده و تخصصی را شامل گردد. از سویی چاپ سه بعدی یکی از حوزه هایی است که چشم انداز روشنی در آینده خواهد داشت.

فوتوپلیمرهای چاپ سه بعدی فراوری شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ صنعتی از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

سعید رستگار مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره محصولات فراوریی این شرکت گفت: انواع مرکب های یووی، ورنی ها، چسب هاو پرایمرها، پوشش ها و فوتوپلیمرهای چاپ سه بعدی در این شرکت فراوری می گردد.

این فعال فناور درباره مرکب های یووی فلکسو رئولوژی فراوری شده در این شرکت گفت: این مرکب ها طوری است که در عین برداشت مناسب مرکب توسط غلتک آنیلوکس حداقل چاقی ترام را ایجاد کند.

وی ادامه داد: مرکب های یووی فلکسوی بر روی بسیاری از زیرآیندها مانند کاغذ فیلم های پلاستیکی، فویل های آلومینیومی چسبندگی های خوبی ایجاد می نماید.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان با اشاره به کاربردهای فوتوپلیمرها گفت: فوتوپلیمرها کاربردهای گوناگونی دارد و می تواند در طراحی قطعات سه بعدی برای کاربری های ساده تا ساخت قطعات پیچیده و تخصصی را شامل گردد.

رستگار گفت: محصولات فراوریی این شرکت در صنایع مختلفی مانند خودرو، صنعت ساختمان، صنعت شیشه و سرامیک، صنعت چاپ و بسته بندی صنعت سنگ و صنعت چوب به کار می رود.

این فعال فناور درباره برنامه صادراتی این شرکت شرح داد: صادرات محصولات جزو برنامه های بلند مدت این شرکت است ولی به دلیل محدودیت هایی که در زمینه تهیه مواد اولیه مورد احتیاج که از خارج وارد می گردد وجود دارد، شرایط صادرات هنوز فراهم نشده است.

این فعال فناور گفت: امیدوار هستیم که تعرفه واردات این قبیل کالاها که نمونه آن توسط این شرکت فراوری می گردد افزایش پیدا کند تا از ورود آن جلوگیری و یا مقدار آن کاهش یابد.

وی اضافه کرد: واردات محصولات مشابه یکی از دغدغه های این شرکت است. برای مثال در حوزه چاپ به دلیل پایین و کم بودن حجم ماده، نمونه مشابه حتی به صورت چمدانی نیز وارد کشور می گردد در نتیجه قیمت نهایی تمام شده برای این افراد ارزان تر از محصولات شرکت هایی مانند ما که آن را به صورت رسمی و قانونی کالا وارد نموده ایم، تمام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 760

به "فوتوپلیمرهای چاپ سه بعدی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتوپلیمرهای چاپ سه بعدی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید