لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، پیروزی دلچسب سروقامتان تیم ملی والیبال در ایران ، کانادا هم حریف شاگردان کولاکوویچ نشد

به گزارش مجله باهام، گروه استان ها ـ تیم ملی والیبال ایران در هفتمین بازی در رقابت های لیگ ملت ها 2019 ششمین برد را به دست آورد.

لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، پیروزی دلچسب سروقامتان تیم ملی والیبال در ایران ، کانادا هم حریف شاگردان کولاکوویچ نشد

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، تیم ایران در اولین گام برابر کانادا به نتیجه 3 بر صفر دست پیدا کرد تا روند خوب خود را این بار با حمایت هزاران طرفدار در غدیر ارومیه ادامه دهد.

تیم ملی والیبال کشورمان امروز عصر در حالی نخستین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت ها را شروع کرد که تا سرانجام بازی ششم با پنج برد و شانزده امتیاز در صندلی دوم قرار داشت.

تیم ملی ایران بازی را با ترکیب اصلی؛ میلاد عبادی پور، سعید معروف؛ محمد موسوی، پویا فیاضی، محمدرضا حضرت پور، امیر غفور و شفیعی شروع کرد.

حضور پرشور طرفداران والیبال دوست ارومیه در سالن سبب سنگینی جو سالن شده بود و همین موضوع امتیاز مثبتی برای تیم ملی محسوب می شد که در نهایت، ست نخست با نتیجه 25 بر 15 به نفع تیم میزبان سرانجام یافت.

بازی در ست دوم پایاپای پیش می رفت ولی حمایت همه جانبه طرفداران این بار هم به یاری تیم ملی آمد و تیم کانادا این ست را با نتیجه 24 بر 26 مغلوب گردید و ست سوم بازی نیز با نتیجه 25 بر 16 به نفع ایران سرانجام یافت تا در مجموع ست شماری با نتیجه 3 بر صفر حریف را شکست دهد.

در ادامه این هفته و در روز دوم مسابقات تیم ملی روسیه در بازی بعدی خود از ساعت 15:30 فردا شنبه به مصاف کانادا می رود و تیم ملی ایران از ساعت 18:30با لهستان روبه رو می گردد.

ش

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 318

به "لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، پیروزی دلچسب سروقامتان تیم ملی والیبال در ایران ، کانادا هم حریف شاگردان کولاکوویچ نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های والیبال ـ ارومیه، پیروزی دلچسب سروقامتان تیم ملی والیبال در ایران ، کانادا هم حریف شاگردان کولاکوویچ نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید