باید به نظر سرمربی تیم ملی والیبال احترام گذاشت

به گزارش مجله باهام، گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ ملت های والیبال از 7 خرداد ماه امسال به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد. تیم ملی والیبال با نزدیک شدن به مسابقات لیگ ملت ها رفته رفته به ترکیب اعزامی خود می رسد. جواد کریمی، پاسور والیبال ایران که امید زیادی نسبت به او برای جایگزینی سعید معروف، پاسور اول تیم ملی می شد با نظر ولادیمیر الکنو، سرمربی تیم ملی از اردو خط خورد.

باید به نظر سرمربی تیم ملی والیبال احترام گذاشت

باید به نظر سرمربی احترام گذاشت

محمود افشاردوست در مصاحبه با خبرنگاران درباره خط خوردن جواد کریمی از اردوی تیم ملی گفت: جواد کریمی و سایر نفرات خط خورده از اردوی تیم ملی جزو سرمایه های والیبال ایران هستند. باید به نظر سرمربی احترام گذاشت چرا که او با این بازیکنان در حال کار کردن است و می تواند بهترین تشخیص را دهد که در این مقطع زمانی کدام بازیکنان می توانند برنامه های او را اجرایی نمایند.

کریمی مصدومیت داشت

کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که آیا جواد کریمی در انتخاب تیم باشگاهی خود دچار مشکل شد که این چنین افت نموده است؟ گفت: کریمی و سایر بازیکنان پتانسیل و شرایط خوبی دارند و قطعاً تبدیل به ستاره خواهند شد. انتخاب باشگاه کریمی خوب بود چرا که او کار خود در اروپا را با یک تیم متوسط در والیبال شروع کرد و این می تواند تفکر و زندگی حرفه ای وی را به او آموزش دهد و در واقع این تیم بلژیکی برای کریمی و اسفندیار خوب بود. اما نکته این است که من شنیده ام کریمی در اواخر لیگ بلژیک دچار مصدومیت شد و به همین دلیل کمتر از او در مسابقات استفاده کردند. ممکن است این مصدومیت او ادامه دار بوده و نتوانسته به شرایط خوبی از نظر بدنی دست پیدا کند.

در کنترل وزن دچار افت و خیز است

افشاردوست تاکید نمود: کریمی پاسوری است که به خوبی سرویس می زند و شرایط فنی خوبی دارد اما نقطه ضعف اوعدم کنترل شرایط وزنی اش می باشد که اگر این نقطه ضعف رفع گردد بی نظیر خواهد بود. به هر حال او در کنترل وزن دچار افت و خیز است و همین باعث کندی می گردد و شاید یک مربی از این کندی استقبال نکند. کریمی هوش خوبی دارد و به خوبی سرویس می زند و این یک وزنه است.

پازل ذهنی سرمربی

عضو هیات رئیسه و کمیته فنی فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که راه چاره چیست تا کریمی به شرایط ایده آل خود بازگردد و ما در پست پاسور در المپیک دچار مشکل نشویم گفت: ممکن است این اتفاق به واسطه مصدومیت کریمی باشد و هنوز نتوانسته آماده گردد، اتفاق خاصی نیست کریمی باید تمریناتش را ادامه دهد و با برنامه پیش رود. حتماً پس از لیگ ملت ها به اردوهای تیمی دعوت خواهد شد. همه اینها بستگی به پازل ذهنی سرمربی دارد. الکنو مدال المپیک را در اختیار دارد و به خوبی شرایط را می سنجد.

ماموریت آرمات و وکیلی

افشاردوست در ادامه تاکید نمود: کریمی قطعاً می تواند مجدداً به تیم ملی بازگردد. شاید ما در پست پاسور و ساخت بازیکن دچار مشکل بوده ایم به هر حال پاسور باید شرایط و کاراکتر خاصی داشته باشد. امیدوارم در آینده این اتفاق رخ دهد و آرمات و وکیلی که مسئولیت تیم های پایه را بر عهده دارند بتوانند بازیکنان خوبی در این پست و سایر پست ها به والیبال کشور معرفی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 1747

به "باید به نظر سرمربی تیم ملی والیبال احترام گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید به نظر سرمربی تیم ملی والیبال احترام گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید