انتقال بزرگ برای فوتبال ایران؛ توافق بازیکن ملی پوش با باشگاه فرانسوی

به گزارش مجله باهام، نشریه fotospor ترکیه شب گذشته در خبری مدعی شد مدافع 26 ساله ایران با باشگاه لانس در لیگ دسته اول فرانسه به توافق رسیده است.

انتقال بزرگ برای فوتبال ایران؛ توافق بازیکن ملی پوش با باشگاه فرانسوی

به گزارش خبرنگاران سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران پس از سه فصل حضور در تیم ترابوزان اسپور، سال جاری با عقد قراردادی یک ساله به تیم کایسری اسپور ترکیه رفت. قرارداد حسینی با کایسری در تابستان به انتها می رسد و ظاهراً این مدافع ملی پوش ایران میخواهد در تیم دیگری در اروپا به میدان برود.

نشریه fotospor ترکیه شب گذشته در خبری مدعی شد حسینی 26 ساله با باشگاه لانس در لیگ دسته اول فرانسه به توافق رسیده و فصل آینده پیراهن این تیم را بر تن خواهد نمود.

لانس در حال حاضر پس از پاری سن ژرمن و المپیک مارسی، هم امتیاز با موناکو (51 امتیاز) در رده چهارم جدول لیگ دسته اول فرانسه است و می تواند به عنوان سوم و دوم هم دست یابد.

از سوی دیگر برخی از رسانه ها هم از مذاکره باشگاه پاناتینایکوس با حسینی خبر داده اند. مدافع تیم ملی ایران با توجه به انتها قراردادش در تابستان با باشگاه کایسری اسپور، به عنوان بازیکن آزاد نقل و انتقال راحت تری را انجام خواهد داشت و باید دید در نهایت انتخاب او کدام تیم است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اسفند 1401 بروزرسانی: 17 اسفند 1401 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 2325

به "انتقال بزرگ برای فوتبال ایران؛ توافق بازیکن ملی پوش با باشگاه فرانسوی" امتیاز دهید

3 کاربر به "انتقال بزرگ برای فوتبال ایران؛ توافق بازیکن ملی پوش با باشگاه فرانسوی" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال بزرگ برای فوتبال ایران؛ توافق بازیکن ملی پوش با باشگاه فرانسوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید