مالزی هم حریف بلندقامتان والیبال امید ایران نشد

به گزارش مجله باهام، تیم والیبال امید ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا، مقابل تیم والیبال امید مالزی به فزونی دست یافت.

مالزی هم حریف بلندقامتان والیبال امید ایران نشد

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، دومین دیدار تیم والیبال امید ایران در رقابت های والیبال امید آسیا که به میزبانی اردبیل برگزار می گردد، امروز مقابل مالزی بود که این بازی در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات برگزار و با پیروزی تیم والیبال امید ایران به انتها رسید.

این بازی که از ساعت 15 و 30 دقیقه و با حضور پرشور تماشاگران اردبیلی برگزار گردید در نهایت با نتیجه 3 بر یک به نفع تیم والیبال امید ایران به انتها رسید تا ایران دومین پیروزی خود در این مسابقات را کسب کند.

تیم والیبال امید ایران در ست نخست این مسابقه، بازی سخت و نزدیکی مقابل تیم مالزی داشت که این تیم پیروز شد با نتیجه 25 بر 23 تیم والیبال امید ایران را مغلوب کند.

ایران که از حمایت حدود 8 هزار تماشاگر خود در این بازی بهره مند بود در ست دوم بازی قابل قبولی به نمایش گذاشت که این ست با نتیجه 25 بر 20 و ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 19 به نفع ایران رقم خورد.

ست چهارم این دیدار نیز با حمایت و تشویق بی امان طرفداران اردبیلی همراه بود که در نهایت این ست نیز با نتیجه 25 بر 21 به نفع ایران به انتها رسید.

تیم والیبال امید ایران در نخستین بازی خود در این رقابت ها نیز با نتیجه 3 بر صفر تیم والیبال امید پاکستان را مغلوب نموده بود؛ بازی بعد تیم ایران روز آدینه برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 548

به "مالزی هم حریف بلندقامتان والیبال امید ایران نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی هم حریف بلندقامتان والیبال امید ایران نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید