محرومیت 2 جلسه ای راموس به دلیل دریافت کارت زرد عمدی

به گزارش مجله باهام، سرخیو راموس کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید، دو دیدار آینده تیمش در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد.

محرومیت 2 جلسه ای راموس به دلیل دریافت کارت زرد عمدی

به گزارش خبرنگاران، در جریان بازی خارج از خانه تیم فوتبال رئال مادرید مقابل آژاکس در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سرخیو راموس کاپیتان کهکشانی ها بعد از پیش افتادن تیمش از حریف در دقایق پایانی اقدام به انجام خطایی غیرضروری در میانه میدان کرد که برای وی یک کارت زرد به همراه داشت. با دریافت این کارت، راموس دو اخطاره شد و بازی برگشت تیمش مقابل آژاکس در سانتیاگو برنابئو را از دست داد.

پس از این اخطار، زمزمه هایی مبنی بر عمدی بودن دریافت این کارت زرد به خاطر محرومیت کاپیتان رئال مادرید از دیدار برگشت و پاک شدن کارنامه انضباطی خود برای دور یک چهارم نهایی به گوش رسید. اظهاراتی که توسط راموس تأیید شد.

با حکم اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) درخصوص این پرونده، راموس به دو جلسه از همراهی شاگردان سانتیاگو سولاری محکوم شد و در صورت صعود کهکشانی ها به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کاپیتان رئال مادرید نمی تواند تیمش را در دیدار رفت این مرحله همراهی کند. محرومیت راموس در بازی برگشت مقابل آژاکس، یکی از دو جلسه محرومیت مدافع 32 ساله لوس بلانکوس محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: baham1.ir شناسه مطلب: 176

به "محرومیت 2 جلسه ای راموس به دلیل دریافت کارت زرد عمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت 2 جلسه ای راموس به دلیل دریافت کارت زرد عمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید